Hoeveel bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Snoopy1979, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi,

Gisteren heb ik een miskraam gehad... begon de dag met opeens erge hoofdpijn (heb ik nog steeds) en wat bloedverlies, gisteravond en vannacht erge buikpijn (geen krampen) en het bloedverlies werd iets meer. Vanochtend ben ik het vruchtje verloren, heb iets minder bloedverlies nu. Maar al met al heb ik niet veel bloed verloren. Nog geen 2 maandverbandjes vol in totaal, terwijl meestal de superplus tampons niet aan te slepen zijn. Ook haast geen buikpijn meer. Ik verlies trouwens het meeste bloed zodra ik naar de wc ga en ga plassen, dan loopt er wel aardig wat de wc in en soms dus wat in mijn maandverband, maar het lijkt me zo weinig.... of gaat het nog komen?

Hoe ging dat bij jullie? Ik las hier op een ander topic dat iemand nog zwanger was van een ander vruchtje, dat zou natuurlijk ook nog kunnen, al durf ik niet teveel te hopen. Kan ook zijn natuurlijk dat nog niet alles weg is en dat dat nog komt of dat ik gecureteerd moet worden....

Ben gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen.

Liefs,
    Snoopy

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    He Snoopy , wat kl*te dat je het vruchtje bent verloren , ik zag het al in mijn topic staan .........idd kanhet zijn dat je nog een 2e vruchtje bij je draagt , dat is waarschijnlijk bij mij het geval geweest , heb een fikse bloeding gehad , en verloor stolselsen iets van een vliesje of zo , ik kon het niet thuisbrengen ..........
    Ik heb 1,5 adg gebloed , en ze zeggen dat het vaak ophoudt als je het vruchtje bent verloren , toen ik dat vliesje verloor , was het bloeden daarna zo goed als over ...

Als je je zorgen maakt zou ik de vk bellen , die kan misschien met een echo kijken of alles weg is ..

Ik hoop voor jou ook een wondertje , dikke knuffel

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel! Gisteren was ik gewoon aan het werk en zag het nog wel positief in, dat werd gisteravond wel anders. En nu.... ben ik gewoon heel erg verdrietig, het begint steeds meer door te dringen. Ben supergelukkig met Eva, maar tegelijkertijd wil ik ook zo graag een broertje of zusje voor haar! (ze is dol op andere kindjes!) Ik had me zo verheugd op alles wat komen ging.... en dus absoluut niet op een miskraam, het voelde ook zo goed...

Morgen toch maar de verloskundige bellen.... en hopen op een wonder.
    Ik vind het echt een prachtig verhaal van jou, dat je denkt dat het helemaal mis is maar dat je gewoon nog zwanger bent! Wat kan je gevoel dan opeens omslaan!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Snoopy sterkte meid!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel!

6. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    He bah Snoopy, zag het net ergens onderin je banner staan. Heel veel sterkte zeg. Nu maar hopen op een wonder!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel! Pffffffff de hele avond geen bloedverlies, alleen bij het naar de wc gaan. Ik vind het zo vreemd. Ook aboluut geen buikpijn meer. Zo maar naar bed, morgen ziek melden, twijfelde eerst nog om te gaan werken, maar ben veel te verdrietig nu :(. Maandag en dinsdag hebben ze me echt nodig en dan hoop ik er weer te zijn...

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    snoopy, ik had ook niet heel veel bloedverlies, minder dan een hevige ongesteldheid.
    Ik heb me ook een paar dagen ziek gemeld, om de tijd te nemen om het een plekje te geven.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Heej Snoopy wat naar dat je een miskraam hebt gehad!:(

Ik vloeide bij een miskraam (alledrie)meestal net zoveel als bij een gemiddelde menstruatie. En ik herken ook dat je schrijft dat je met name bloed verliest als je op de wc zit, dat had ik ook. En ik heb er ook nooit erg veel lichamelijke pijn van gehad, wel buikpijn vergelijkbaar met hevige menstruatiepijn.
    Sterte meis!

10. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Sterkte Snoopy...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ikhad me er bij deze zs al op voorbereid dat het ook weleens niet goed kan gaan en dan met name omdat mijn vorige zs een bbz was en ik daar nu een kans van heb van 1 op 4 a 5 , en je krijgt dan ook reacties van joh , je hebt er toch al 2 rondlopen en dan een meisje en een jongen wat wil je dan nog meer.....
    Is zo makkelijk gezegd alsje de wens hebt voor nog een kindje(,of je eerste kindje , doet het zeer heel veel zeer als het verkeerd gaat ..........
    Dus met mijn wending in het verhal was ik natuurlijk wel erg blij , maar durf me er nog niet aan over te geven , wil eerst woensdag een kloppend hartje zien , zal dan tussen de 6,5 en 7 weken zijn....ik hoop dat we het hartje dan kunnen zien ..........

Ik zou idd ff de vk bellen als ik jou was , veel sterkte ermee!

dikke knuffel

12. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Hee meiden!

allereerst snoopy, verdrietig meid..sterkte!
    Zoals je aan mijn banner kan zien, heb ik dinsdag ook een miskraam gehad, ik was pas 5 weken! maar ik ben er toch erg verdrietig over.

Ik verloor in het begin ook niet gelijk veel bloed -dus er was nog hoop- maar na 1.5 dag begon ik hevigere te vloeien! Woensdag en gisteren was het best fors..met ook een pijnlijk gevoel in de onderbruik. Nu heb ik het idee dat het wat minder aan het worden is...

Voor Marjon, Meid..wat een geweldig nieuws! wat heerlijk dat je nog steeds je kindje draagt...

Lieve meiden..dikke knuffel voor jullie
    Monique

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dankjewel Monique , kan het zelf nog steeds nauwlijks geloven !

14. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Sterkte Snoopy.. Lijkt mij verschrikkelijk.. Ik denk aan je!

*dikke knuffel*

15. Samama

Samama Niet meer actief

Jeetje Snoopy, wat rot! Sterkte ermee hoor!

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    He meiden,

Dank jullie wel voor jullie reacties! Doet me echt goed....

Marjon, kan me voorstellen dat je je er nog niet aan over kunt geven, dat zou ik ook niet kunnen. Sowieso werd ik bij de zwangerschap van Eva wat meer gerust na de 20 weken echo. Maar met een zwangerschap met bloedverlies wordt je toch nog wat meer onzeker.
    Ik moet zeggen dat ik een miskraam nu minder erg vind omdat ik Eva nu ook heb. Ik ben wel erg verdrieitg en de wens voor een 2e zit ook heel diep, maar als het bij de zwangerschap van Eva was gebeurd, was ik echt ontroostbaar geweest.... 1,5 jaar bezig en dan een miskraam... moet er niet aan denken... Nu was het de 3e ronde al raak en nu had ik liever gehad dat het wat langer had geduurd, maar dat het meteen goed was gegaan... maar dat heb je niet voor het zeggen. En mocht ik snel weer zwanger raken en dat het wel goed gaat, dan wordt het verdriet ook een stuk minder. Maar dat weet je niet van tevoren.
    Met vlagen ben ik trouwens heel verdrietig, toen ik mijn werk belde vanochtend en toen ik de vk heb gesproken. Ik denk dat het echte verdriet nog wel gaat komen. Het gaat nu te 'makkelijk' denk ik.

Ik verlies nog steeds wel bloed en had vannacht ook wel wat buikpijn, maar veel minder dan bij een menstruatie. Ik heb net de vk gebeld, ik mocht vandaag voor een echo komen, maar Eva is ook ziek en ik wil het nog even afwachten. Ook zou ik een inwendige echo krijgen en dat zie ik met dit bloedverlies nu even niet zitetn. Maar ik heb aangegeven dat ik sowieso wel een echo wil om te kijken of alles weg is. Nu dus even afwachten wat het bloedverlies gaat doen en de vk belt mij maandag even om te bespreken hoe het gaat en wat we gaan doen. Ze gaf zelf trouwens al aan dat het nog wel goed kon zitten misschien of dat er misschien nog een vruchtje zit. Maar ik geloof er niet zo in eigenlijk, ik verlies teveel bloed. Maar weer te weinig voor een echte miskraam dus, denk ik.

Ik laat het wel weten als ik meer weet. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik denk als ik de bbz bij de eerste zs had gehad dat ik er ook erger aan teo was geweest , turlijk ben je intens verdrietig en bepaalde momenten , zolals andere die ong gelijk met je zwanger waren , die krijgen al een buikje , richting je uitgerekende datum .....heb je nu ook wel last van , maar idd heb ik er 2 rondrennen , dus ik weet dat het ook goed kan gaan en ze zorgen voor een heleboel afleiding ...........
    Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt ..

Beterschap met je meisje !1

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel! Gelukkig gaat het weer ietsjes beter met Eva, ipv 39 graden 38 graden ;) en ze voelt zich weer iets beter.

Hier is het bloedverlies weer veel minder, bijna alleen nog maar met afvegen. Vanavond nog wel een klein stukje 'weefsel' verloren, ik kon het niet thuisbrengen, leek nog het meest op een stukje navelstreng ofzo, wat nog niet kan met deze zwangerschapsduur ;). Heb dus echt niet veel gevloeid in totaal tot nu toe, 2 daagjes in totaal en niet zo heel erg heftig. Even afwachten maar weer... ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Fijn dat het al iets beter gat met je meisje !

Er zal niks anders opzitten dan wachten tot je echo , en wachten duurt lang , ik zou maandag voor die echo gaan , zolang in die onzekerheid is niet fijn .........

dikke knuffel

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga inderdaad maandagochtend bellen om een afspraak voor een echo te maken. Ik ga maandag waarschijnlijk wel werken, dus dan wordt het eind van de dag of dinsdagochtend. Ben ook wel heel benieuwd wat het bloedverlies nu gaat doen... het blijft toch spannend, maar gelukkig kan ik er wel mee omgaan. Had ik nooit gedacht ;).

Vanavond belde nog een collega van me, echt heel erg lief. Ze wisten nog niet eens dat ik zwanger was en kregen nu te horen dat ik een miskraam heb gehad. Ik vond het echt geweldig dat ze belde! Maakt het ook wat makkelijker om maandag misschien weer aan het werk te gaan.

Bedankt voor je reactie en de knuffel! Doet me echt goed!

Deel Deze Pagina