Wie weet wanneer na hoeveel tijd (uren) een kruidvat zwangerschapstest 2voor5 opgedroogd is? Zodat het tuurstreepje beter zichtbaar is?
Lees hem gewoon binnen de tijd af meis,er staat niet voor niets in de bijsluiter dat ie na 10 minuten niet meer afgelezen moet worden,als er binnen 10 minuten een streepje staat,wordt hij wel duidelijker.Na een half uur tot een uur is ie wel droog.
Hey Pipo30! Ik heb hem binnen de tijd afgelezen en binnen 5 minuten zag ik een heel licht streepje. Die staat er nog steeds maar denk als ie droog is dan wordt dat streepje duidelijker, net wat jij zegt. Nu na 1,5 uur is ie nog niet droog! Daarom vroeg ik mij af wanneer ie droog is die andere is heel wit geworden van eergisteren. Daarom... en dat is deze niet, moet nog meer opdrogen dus.
Heel licht is een tuurstreepje dan moet ik me in allerlei bocht wringen om hem erop te krijgen, daarom dacht ik als ie goed droog is is ie misschien nog beter zichtbaar?
Oke dank je wel, dan heb ik weer een tuurder. Nix an Moet gaan beraden wanneer ik weer een test ga doen. Ik denk over een week nee 8 dagen op zondag. Dan zal ie duidelijker moeten zijn. En zo niet is het nix nada noppes.
Je mag hem niet na 5 minuten aflezen. Er staat zelfs in de bijsluiter dat er een streep kan ontstaan na 5 minuten terwijl je niet zwanger bent. Maar om op je vraag te komen, binnen 30 minuten zijn ze hier wel droog. Echter daarna verkleuren ze nog wat lichter voordat ze de kleur hebben van de test van bijv de dag ervoor. Maar na een half uur worden ze hier nooit meer donkerder. Wel hebben kv 2v5 echt bijna altijd tuurstreepjes staan. Ik heb er nu ook alleen maar mee getest na een roze streep op sensibaby test. Ik wou mij niet gaan vastklampen aan tuurtesten op de kv 2v5, want dat zegt gewoon helaas niks. Als het goed is moeten ze op gaan lopen de aankomende dagen. Heb je ook nog een ander merk test liggen? Waarmee je ter controle kunt testen? Ik duim voor je dat je zwanger bent! Al had ik in jouw temp nog geen eisprong kunnen vinden, maar ik ben geen expert daarin dus dat kan aan mij liggen Nogmaals mijn duimen draaien!
Ben de draad ook kwijt. Volgens je temp heb je nog geen eisprong gehad, gisteren meende je een dip te ontdekken in je temp wat volgens jou op een innesteling kon duiden. Terwijl je daar toch echt een eisprong voor nodig hebt en nu doe je al een zwangerschapstest? Gezien de dip die je hebt gehad waarvan de kans nog het grootst is dat het toch je ei was, is de kans levensgroot aanwezig dat je zwangerschapstest op je eisprong reageert. En daar zijn de Kruidvat 2 voor 5 eurotesten erg goed in. Zoals hiervoor geadviseerd: wacht een paar dagen en test dan weer. Bij een zwangerschap zou de tuurstreep dan verandert moeten zijn in een goed zichtbare streep.
Het tuurstreepje was er binnen de 5 minuten want ik keek er constant naar. En nu staat het tuurstreepje er nog. Maar mega licht, en het andere testje van 123thuistesten die is ook tuurtest. Misschien ben ik nog te vroeg met testen en pakt ie het niet zo goed, moet ik het over een week nog eens doen en anders is het gewoon niet zo? Kan ook natuurlijk hoe graag ik het ook wil.
Ik zelf heb op alle testen van 123 tuurstreepjes gehad dus die vertrouw ik niet zo Maar misschien is het wel handig om in een topic te blijven schrijven en niet elke keer een nieuwe te openen
Ik had 2 weken terug ook een tuur streep op de kv test was waarschijnlijk toch echt me ei! Paar dagen later was hij weer omo wit
Meid je hebt deze maand 11 topics geopend over je ei en zwangerschapstesten. misschien is het een idee om vanaf je menstruatie en ovulatietesten te gebruiken en te temperaturen? En dan echt vanaf dag 1 na je ongi en echt consequent doen. lukraak ovutesten gebruiken en dan weer zwangerschapstesten en af en toe temperaturen heeft volgens mij weinig zin en geeft geen duidelijkheid.
Nee is niet handig want ik heb verschillende vragen. En deze kruidvat vraag hoort niet in temperatuurkaartjes topic.
Het kon geen eisprong zijn zei iemand omdat mijn temperaturen daarvoor te hoog waren. Moet toch ergens een verklaring zijn die temp van 36,4 zo laag? En nu zou ik op een eisprong moeten reageren terwijl mijn temp daarvoor te hoog is??? Ja nu ben ik de draad kwijt... En als het een (meer kans op) eisprong was, wat ik in eerste instantie dacht, dan kan ik pas volgende week zondag testen. Dus ik ga stoppen met testen en wachten op volgende week zondag. Is er niet veel te zien zal het niet veel zijn denk ik maar.
Ik vind het vervelend om tegen je te zeggen,maar ik vind eigenlijk dat ze wel gelijk hebben.Ik denk ook nog steeds dat je geen eisprong hebt gehad.Je lijkt een beetje geobsedeerd door het zwanger worden,je bent pas net gestopt met de pil,en hebt nog niet eens een eigen menstruatie gehad.En ook nog de prikpil,daarna gewone pil...Zeker na de prikpil kan het een Jaar duren voor je überhaupt weer ongesteld wordt meis.Hoe vervelend ik het ook vind om tegen je te zeggen,ik zeg het toch,want je hebt het meeste aan eerlijk advies.Ik begrijp het trouwens volkomen hoor,hoe graag je wilt.Maar probeer een beetje realistisch te blijven.Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt dat ik eerlijk zeg wat ik denk.En ik blijf voor je duimen meis.
Dus dat mag niet Ukkie? Ik heb helemaal geen ovulatie testen lukraak gebruikt, hoe kom je erbij??? Gatsie zeg!
Maar dat weet je niet meis,je hebt niet de hele cyclus getempt.Dus je kan niet weten of je temp te hoog of te laag is...Als je wilt tempen moet ja dat vanaf dag 1 doen en een paar maanden,om inzicht te krijgen wat voor jou op welk moment normaal is.
Ik vind het prima dat je het met ze eens bent, helemaal goed hoor. Heb ik geen problemen mee Pipo30. Ik dacht dat je gewoon topics kon openen met de vragen die erbij hoorde. Maar dat mag kennelijk niet. Geloof dat ik me toch niet thuis voel hier en ik ga maar weg van hier. Hebben jullie het ook rustig. Dag allemaal.