de titel zegt het al, maar heeft iemand enig idee wanneer de bonnen weer kunnen komen? ik heb ze net 2 keer gehad, maar weet dus niet wanneer ze weer (kunnen) komen.. ik ben bijna door mn pampers heen namelijk
ik dacht ook dat het idd nu ongeveer weer zou komen.. dan wacht ik nog even af, en mocht ik nog maar stuk of 5 luiers hebben dan ga ik wel ff een 'nood'pak halen bij de kruidvat, dat zijn ook wel prettige luiers volgens mij. ik gbruik ze ook alleen maar snachts, overdag heb ik katoenen luiers, dus de pakken doe ik verder wel lang mee. en t is natuurlijk zowieso afwachten of ik ze krijg.. hopen maar dan!
Pampers zijn nu bijna overal in de aanbieding 3 halen 2 betalen, dus net zo duur/goedkoop als met de bonnen.
ik heb een hele voorraad pampers op zolder liggen, krijg ook altijd de bonnen van mijn moeder hahahahaha. Ik kan dus nog even vooruit! Vorig jaar waren de bonnen tot 30 april geldig, meestal zijn ze 2 maanden geldig toch?
ik heb een hele voorraad pampers op zolder liggen, krijg ook altijd de bonnen van mijn moeder hahahahaha. Ik kan dus nog even vooruit! Vorig jaar waren de bonnen tot 30 april geldig, meestal zijn ze 2 maanden geldig toch?