Zoals er al in de titel staat wanneer komen de lekker in het leven bonnen weer? Mijn voorraad pampers is aardig geslonken en moet eerdaags weer nieuwe halen. Maar als de bonnen er weer aankomen dan wacht ik nog even met inslaan.
Ik zit eigenlijk ook al een poosje op de nieuwe bonnen te wachten. Volgens mij heb ik ze voor het laatst afgelopen zomer nog gehad (geldig tm eind augustus ofzo)
Er zijn mensen die deze vandaag al in de bus hebben gehad. Ze zijn geldig t/m einde van het jaar. Welke bonnen en waar in te leveren is voor mij nog een ??
o zijn ze er weer! cool... ik heb dringend luiers nodig dus dat is wel handig... wasmiddel enzo heb ik nog wel een berg van de truus aktie. Maar goed als die aktie weer komt zal ik nog wel wat bestellen.
Ik heb ze zojuist gekregen en heb er wel 2 pamperbonnen in zitten aanbieding is 10,- korting bij 3 pakken pampers er staat bij meer dan 29% korting (was eerder toch 33% of niet ?? )
Iemand intresse in een berg lekkker in het leven bonnen? Ik hou zelf 3 bonnen: antikal, chocomel en tandpasta. Dus nog 42bonnen over die anders in de container belanden. o.a: pampers, dreumes/peuter melk, geurtjes, afwasmiddel, ambi pur, always, frisdrank en nog veel meer.
Bij de jumbo hebben ze de ariel in de aanbieding, 2 voor 8 euro. Zou je daar je bon op in kunnen leveren?