Bedankt voor je reactie Ikkelies! Het heeft dus duidelijk gewoon even tijd nodig. Kracht moet ook weer terugkomen natuurlijk. In bed staat hij al wel goed op z'n voet maar verder ontwijkt hij het wel zoveel mogelijk. We zien het dus gewoon nog even aan. Morgen maar eens kijken of hoge, stevige schoenen hem misschien wat meer aanmoedigen... Ik houd je op de hoogte!
ja het heeft idd even tijd nodig! ik maakte me de eerste dagen ook een beetje zorgen,maar ik merkte aan mijn dochter dat ze ook gewoon ontzettend bang was om pijn te krijgen, maar ik zou wel voor je zelf zeggen dat hij bv deze week moet gaan lopen en anders misschien toch even overleggen.. succes!
Als hij vrijdagochtend nog niet loopt (dan is het gips er een week af) dan bel ik even om advies in te winnen en evt een afspraak te plannen bij de fysio.
Nou, de kleine man loopt weer! Nou ja, hij tukt nog een beetje maar het begint er steeds meer op te lijken. Afgelopen donderdag had ik al de dokter gebeld maar die zei dat het bij kindjes van zijn leeftijd wel tot 2 weken kan duren voor ze weer gaan lopen. Dus we moesten nog maar even afwachten en blijven oefenen. Zaterdagochtend begon hij voorzichtig z'n eerste stapjes weer te zetten en gisteravond stapte hij alweer aardig rond. Hij wikkelt z'n voetje nog niet goed af maar dat zal vanzelf wel komen. Denk dat hij over een week weer rondrent alsof er nooit gips omheen heeft gezeten
fijn om te horen.. ik denk dat je niet te enthousiast moet zijn hoor ( omdat je zegt dat hij over een week wel weer rond rent) mijn dochter kan nog steeds niet rennen. en lopen gaat ook nog niet helemaal goed ze loopt nog steeds verkeerd (ze zet der voeten nog steeds in de gips stand neer) en lange stukken lopen kan ze ook niet niet. wij gaan vanaf vanmiddag dus beginnen met fisio om te zorgen dat ze niet aan went om verkeerd te blijven lopen. heel fijn dat hij in ieder geval weer loopt,maar hou het toch nog even in de gaten..