Wat een geweldig programma! Ik heb me rot gelachen! (nu helpt het wel erg dat ik Ruben ERG leuk vind hoor....hihi)
Ja echt leuk. Maar naar Ruben kijken kan niet vervelend zijn denk ik. Maar dat Sophie zo zoenerig is joh. Bij sommigen dacht ik echt "bah".
Ze heeft het slim gedaan vond ik. Maar Ruben net iets slimmer. Mijn vriend was voor Ruben en ik voor Sophie,
Ik vind het ook een leuk programma, het viel me op dat die Ruben zo goed Frans sprak, dat wil ik ook kunnen!
Viel mij ook op inderdaad. En is merkte dat ik ook meer voor Sophie was (omdat ze zoveel moeite moest doen om geld te vinden) maar op het einde was ik toch voor Ruben...
Leuk programma jah, vooral de humor van Ruben en creativiteit van Sophie. Op naar de volgende aflevering
Ja ik heb 't ook gezien, echt superleuk! Ik merkte ook dat ik voor Sophie was, terwijl ik haar normaal nooit zo heel leuk vind, en Ruben juist wel (jammie ). Maar Sophie was gewoon supercreatief, en Ruben wilde zich er makkelijk vanaf maken, wat op zich ook wel slim is hoor . Echt leuk, volgende week weer!
Ja, heb het ook gezien! Echt lachen hoor Mijn man wilde eerst liever naar Top Gear kijken, maar vond dit toch ook wel heel leuk!