pff ik voel me zo klote... vanmorgen een echo gehad en hij was in 2 wkn flink gegroeit van 2 mm naar 8,7 mm... maar ze kon geen hartje vinden of ja er klopte geen hartje... dit komt als een klap in je gezicht... het voelt zo klote... ik had geen bloedverlies niks maar nu moet ik maar afwachten tot het eraf komt...... pfff het is zo klote.....
Ach meissie, wat een vreselijk nieuws bij iets wat zo'n mooie dag had moeten worden! heel veel sterkte!
Wat een ontzettend nieuws! Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen, heb het zelf ook 4 keer meegemaakt..... Heel veel sterkte!
hee meis sterkte! bij mij eergister het zelfde verhaal het is bij mij verwijderd ook geen kloppend hartje,ik ben ook zooo verdrietig..
Nogmaals heel erg veel sterkte meid voor de komende tijd, niet echt een leuk begin van het nieuwe jaar... Kan je helaas niet geruststellen in hetgeen dat gaat gebeuren, is bij en voor iedereen anders... Ik had ook geen bloedverlies, alleen wat bruin na de inwendige echo mja dat kon ook daar van komen zeiden ze... pas een week erna begon ik hevig te bloeden mja dat kwam ook omdat mijn lichaam het vruchtje al weken aan het proberen was om het af te stoten... ben uiteindelijk toch nog gecurreteerd...! Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven... Dikke knuffel van Nelleke
Afschuwelijk. Ik weet hoe het voelt, had in oktober precies hetzelfde, het is net of de grond onder je vandaan geslagen wordt.... heel veel sterkte.
Hé lieverd, hoe gaat het nu met je? Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte. Dikke knuf, Debora & Michiel