volgens mij is het niet per se zo dat je geen eisprong krijgt als er nog een klein streepje hcg is, of dacht jij van wel? Die indruk heb ik in ieder geval niet als ik de verhalen hier lees. het klinkt wel alsof je cyclus weer redelijk op gang is gekomen. Dat zou fijn zijn! je leest ook regelmatig dat de menstruatie na een miskraam ook nog wat heviger kan zijn. Misschien vandaar de krampen. Of heb je dat altijd?
Krampen heb ik normaal ook, maar niet zo.hevig als nu. Maar stel dat ik.maandag of dinsdag een positieve ovulatietest gehad zou hebben zou ik.nu 8 a 9.dagen.dpo zitten en kan inderdaad elk moment mijn menstruatie doorbreken.
laat je het hier nog even weten als het doorbreekt? ik heb vanmorgen een test gedaan en best nog dikke lijn. Ik zit nog geen week na opwekken, dus logisch. Maar hoop natuurlijk dat cyclus snel weer op gang komt. Jouw verhaal geeft ook weer aan dat je test niet helemaal leeg hoeft te zijn voordat cyclus op gang komt.
Ik hou je op de hoogte.. Het lijkt door te zetten,word al wat meer. Moet zeggen dat ik het wel dubbel vind aan de ene kant blij dat mijn cyclus dan weer meteen op orde is,maar vond het heel moeilijk dat we niet gaan klussen voor nog een kindje, dat maakt het wel moeilijker.
En het is weer gestopt.... Wat is dat wachten vervelend. @Hippie89 bij jou ook.nog niets te bekennen?
Netjes na 28 dagen mijn menstruatie. Hier lijkt mijn cyclus gewoon goed opgepakt te worden. Niet verwacht omdat ik toch ruim 8 weken zwanger was en ik pas met een week al hey weefsel.verloren ben en het hevige bloeden stopte.
fijn! echo was goed bij mij vandaag. Nog wel grote corpus luteum cyste. Dat is vrij normaal. Als die kleiner wordt en hcg afneemt zal ik ongesteld worden.
Ik heb mijn menstruatie uiteindelijk 40 dagen na het verliezen van het vruchtzakje gehad. Dit was de 2e dag dat ik cytotec gebruikt heb. Nu wachten op mijn eisprong, spannend!
Spannend hoor. Herken het wel dat je de klok voelt tikken. Ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent en je 9 maanden later een prachtig kleintje in je armen mag hebben.
Ik tel vanaf het moment dat ik m’n kindje heb verloren. Dat is op dezelfde dag als dat ik de pil kreeg. Precies 30 dagen er na werd ik weer ongesteld. Maar t kan dus per vrouw enorm verschillen lees ik hier en hoorde ik van de gyneaceoloog. Was zelf ook verrast dat ik zo snel weer normaal menstureerde. Zelfs mijn eisprong is weer helemaal normaal. Bij de volgende menstruatie en eisprong ga ik weer proberen zwanger te worden ik hoop dat bij jou ook snel je menstruatie weer begint. T geeft toch weer rust in je hoofd als je hormonenstelsel weer ‘normaal’ functioneeert.
dat is wel echt fijn dat het direct weer goed op gang kwam. Ik heb daar goede hoop op. Zit in een ivf traject. Dus wij willen na volgende menstruatie direct weer starten. hoop dat het snel weer raak is voor je en dan nu de volle 40 weken!