ik ben 20 december een vruchtje van 7 weken verloren. begon 18 dec al licht bloed te verliezen. De bloeding na de miskraam heeft ongeveer een week aangehouden. wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten en hoe groot is de kans dat ik nu al weer zwanger zou zijn. heb de laatste dagen lichte hoofdpijn en dat had ik bij de zwangerschap die nu mis is gegaan. ook in het begin. heb ook af en toe steken beneden in me buik aan de linker en/of rechter kant. ik heb de diagnose pco en op de laatste echo van 24 dec was te zien dat er behoorlijk wat eiblaasjes op mijn eileiders zaten. deze zwangerschap is trouwens spontaan gekomen zonder medische hulp. iets waar we helemaal geen rekening mee hadden gehouden.
Hoi FLeur, als je een regelmatige cyclus had van ongeveer een maand, dan verwacht je dat je een dezer dagen weer ongesteld wordt. (Bij PCOS is dat natuurlijk wel eens anders). Deze menstruatie is trouwens vaak na een miskraam de 1e keer wel heviger als je gewend bent; dat je alleen maar even gewaarschuwd bent... De klachten die je beschrijft horen niet typisch bij een miskraam, dus daar hoef je je geen zorgne over te maken nu. Het kan natuurlijk zijn dat je alweer zwanger bent, maar het is toch nog even afwachten tot je kunt testen. Soms laat een menstruatie na een miskraam ook wel even op zich wachten. Dus voor nu; geduld. Groeten Brigitte