Een vraagje..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brademarie, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb even een vraagje.. Gisteren terecht gekomen bij de gyn. Omdat ik zulke heftige pijn had Thv m'n baarmoeder, al paar dagen zeurde het en ineens zo heftig! Nadat ik weer had geplast nam de pijn af (stekende alsof er messen ingestoken worden, krampende pijn)
    Mar het blijft aan zeuren en sinds vanmorgen dus ook uitgestraald naar m'n rechter zij/flank

Uitwendige echo baby was prima, inwendig ook de baarmoederhals of mond opgemeten, sorry weet even niet meer wat het was, was prima en moest ook provocatie test doen door op m'n hand te blazen en ook dit was goed.

Urine en inwendig stokje op kweek en net m'n eerste gewone urine uitslag en die was schoon? Ik snap niet waar die pijn vandaan komt, heb geen pijn tijdens het plassen en geen bloedverlies.

Enig idee wat ik nu verder kan doen, uiteraard als het erger word trek ik gelijk bij de gyn. Aan de bel.. Maar dacht misschien heeft u ook nog ideeën/tips. Ben ook misselijker sinds gisteren, voel me slap en belabberd.. Gisteren 38.2 nu voel ik me niet koortsig dus nog niet gemeten eigenlijk. Krijg ook nooit snel koorts moet ik vermelden, heb ooit necrose gehad aan een wond en nooit koorts gehad bijvoorbeeld.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Brademarie,

wat vervelend allemaal. Ik heb geen kant en klaar antwoord helaas; ik zou ook meteen denken aan een blaasontsteking; maar dat is dus gecheckt. Het zou extreme bandenpijn kunnen zijn; daar is niet zoveel aan te doen, behalve rust en warmte (kruik erop ofzo). Als je geen littekenweefsle hebt van een eerdere keizersnede kan het dat ook niet zijn. Misschien heb je erge last van obstipatie? Dat het je darmen zijn?
    Ik hoop voor je dat het snel overgaat.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina