Ik zit al dagen in spanning, en wil graag even van me afschrijven. Momenteel ben ik 6,5 week zwanger en sinds vrijdag heb ik bloedverlies. Voornamelijk bij het afvegen, soms komt er nog wat meer als ik op het toilet zit. Voor mijn gevoel is het nog niet zo veel. Het is wel helderrood, maar zonder stolsels of weefsel. Ik heb niet echt krampen in mijn buik, af en toe een zeurend gevoel. Verder geen zwangerschapsklachten. Omdat ik al het nodige heb meegemaakt wb zwangerschappen, maak ik me zorgen. Een echo heeft nog niet veel zin volgens de vk, omdat het niet zeker is dat er een hartje te zien zal zijn en mocht dat wel het geval zijn, dan is het niet zeker dat het goed zal blijven gaan. Advies: afwachten..... Mijn gedachten gaan twee kanten op. Soms denk ik: geen stolsels, geen buikkrampen, dat kan nog goed gaan. En soms, als het bloedverlies weer wat meer wordt, denk ik:foute boel, bij mijn andere zwangerschappen was ik steeds bij 6 weken al kotsmisselijk, die bloedingen zijn er niet voor niks, etc... Iemand die mij kan helpen mijn gedachten een beetje te relativeren? En gewoon kan helpen de tijd door te brengen tot ik meer zekerheid heb....
Ik heb bij de laatste 2 zwangerschappen ook bloedingen gehad en heb ze nog steeds bij deze. 1 daarvan is inmiddels een actieve peuter en de ander schopt al redelijk in mn buik. elke zwangerschap is anders, vorige was ik niet misselijk en bij deze heb ik tot week 14 gekotst als een malle haha. Zolang je geen krampen hebt, geen stolsels en geen weefsel mag je goede moed houden hoor! Ik ben nu bijna 17 weken en nog steeds heb ik bloedingen, soms zo hevig dat ik een maandverband moet gebruiken. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen. Knuf! Bloedingen geven altijd angst, dat weet ik zelf ook.