Wanneer weer menstruatie na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mammie1978, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Komt na een miskraam je menstruatie gewoon weer opgang? Ik zit hier maar te wachten maar heb nog geen enkel teken dat ik ongesteld moet worden :(
    Normaal gesproken heb ik altijd 14 dagen voordat ik ongesteld moet worden last van mijn borsten maar nu nog steeds niks.
    Ik heb 18 juni het vruchtje verloren, moet ik vanaf die dag mijn cyclus gaan tellen of gewoon vanaf de eerste dag dat ik ging vloeien (dus een paar dagen voordat ik het vruchtje verloor)?

Groetjes van Sabrina

2. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hallo,

Ten eerste erg jammer dat je een miskraam hebt gehad. Wens je veel sterkte!
    Ik heb ook een miskraam gehad, ben 9 juni gecurreteerd, en ben nu afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden. De arts heeft tegen ons gezegd dat na de miskraam/ of als je een curretage hebt gehad het ongeveer 4 a 6 weken kon duren dat je weer ongesteld word maar ik heb ook wel eens verhalen gelezen dat het nog veel langer duurde...
    Bij mij lijkt het er op dat de normale cyclus weer op gang is.. Ik hoop ook voor jouw dat dat gaat lukken en dat je snel weer zwanger zult zijn!

Succes en de groetjes

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Wat erg voor je dat het mis is gegaan.
    Het is erg lastig te zeggen vanaf wanneer je nu moet gaan tellen. Wat je dan misschien het beste kan doen is wachten op je eerste menstruatie en vanaf dan weer gaan tellen.
    Maar ja daar wacht je nu dus al lang op. Ik weet dat wachten verschrikkelijk is. Bij mij is na 5 weken de menstuatie weer begonnen. Ik hoop voor je dat het wachten bijna voorbij is.

4. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Bedankt voor jullie antwoorden en ik vind het spijtig om te horen dat het bij jullie ook helaas is misgegaan :( . Er zit dus niks anders op dan te wachten...
    Ik heb trouwens sinds de miskraam last van veel afscheiding, hadden jullie dit ook?

Groetjes..

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik had na miskraam ook veel last van afscheiding en om antwoord te geven op je vraag: na 3 maanden nog geen menstruatie na miskraam.

6. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    :confused: :confused: jeetje dat is ook wat! Ik hoop voor je dat het toch spoedig zal komen...

Deel Deze Pagina