hoi allemaal. ik ben 11 weken geleden bevallen ( keizersnede) van een mooie dochter ik vraag me alleen af wanneer mijn eerste menstruatie komt. ik heb haar tot 10 weken borstvoeding gegeven en ben nu vollledig afgebouwt, dan duurt het wat langer voordat alles weer op gang komt geloof ik. wanneer zijn jullie weer voor de eerste keer ongesteld geworden? alvast bedankt voor de reacties!
Daar ben ik nou ook erg benieuwd naar, mn gezien het begin van nieuwe anticonceptie. Ik wil daarmee het liefst pas beginnen als mijn menstruatie weer op gang is gekomen, maar ik vind 10 weken al heel erg lang.. En dat terwijl ik hoop om minimaal een half jaar borstvoeding te geven...
chipske das wel lang ik wil net als rooos aan de pil beginnen als mijn menstruatie weer op gang is gekomen. of zou het niet zo veel uitmaken als ik nu al met de pil begin?
@ Jessica507: dat is inderdaad lang, maar had van mij zelfs wel langer gemogen hoor Is alleen vervelend als je al meteen weer voor een 2e kindje wilt gaan natuurlijk. Je kunt al gelijk met de pil beginnen hoor, hoeft niet te wachten tot je cyclus weer op gang is gekomen. Je zult alleen wel de eerste weken met condoom erbij moeten vrijen, om te voorkomen dat je mogelijk zwanger wordt. Maar dat weet je huisarts/apotheker je vast precies te vertellen.
Ik geef ook bv (nog steeds), maar ik ben na 11 weken alweer ongesteld geworden . Het had van mij wel wat langer weg mogen blijven .
Ik ben helaas na 4 weekjes al weer ongesteld geworden en ook hier had het langer weg mogen blijven haha
Ik ben begonnen met bv. Later werd het een combi van bv en kv. Werd na 10 weken voor het eerst ongesteld. Ben nu van de week voor de 2de keer ongesteld geworden. netjes na 29 dagen.
Ik gaf borstvoeding maar werd gewoon na 6 weken ongesteld en had gelijk weer een cyclus van 29 dagen. Had het niet gedacht met de borstvoeding
Hoi, bij de oudste met 4 weken, en dat met volledige borstvoeding (19 maanden lang)dat was wel erg balen. Mijn 2e kindje is nu 5 weken, en nog geen menstruatie, mag wel even zo blijven ook nu volledige borstvoeding
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Heb vanaf het begin KV gegeven dus daar kan het niet aan liggen. Heb inmiddels al wel contact met de HA gehad en die zegt dat het wel tot 6 maanden kan duren.... Maar ja je verwacht het wel elk moment.....zal je net zien dat het niet uitkomt haha, wanneer wel?