Ketonen 37 wkn zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door vpkaatje, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me al weken beroerd en mijn bloeddruk schommelt onderdruk 80 dan weer 90. Alles lijkt goed. Eiwit 0,2. Nou ben ik in de laatste paar weken 2 kg afgevallen en ben erg misselijk. Heb nu medicijnen tegen de misselijkheid waardoor ik niet braak.
    Echter ketonen 2+ geen actie ja proberen meer te drinken maar dat deed ik al. Advies?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi vpkaatje,

lastig, want het is al zo ver in de zwangerschap. Soms is je lijf gewoon even op en kun je niet heel veel meer doen dan drinken en pappen en nathouden. Het is inderdaad belangrijk dat je wordt getest op zwangerschapsvergiftiging, maar dat is het zo te lezen (nog) niet.

Sorry, geen handig advies deze keer... Ik denk er even over verder. Als ik nog iets weet, laat ik het je weten.

Groetjes Brigitte

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Maar infuus zou niet beter zijn?
    In eerste instantie werd gezegd infuus of inleiden en uiteindelijk is besloten niks te doen...

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi vpkaatje,

ik vind het lastig om daar iets over te zeggen, dat is echt een afweging van de artsen op basis van alle bloedwaarden, ctg, ketonen, jouw algehele gesteldheid etc.
    Is het nog steeds afwachten? Sterkte in ieder geval, hoop dat je op tijd bevalt!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina