Ik ben nu 16 weken zwanger. Heb veel last van m'n buik wat bandenpijn is volgens mn verloskundige. De laatste dagen voel ik me erg onzeker, ben zo bang dat het niet goed is... Heb ook allerlei steken in m'n buik, bij het niezen doet het ook erg pijn.... Heb last van pijn op m'n bost, misschien wel omdat ik me te druk maak. Ik werk in de thuiszorg wat me ook behoorlijk zwaar valt.... Moet ik me zorgen maken of hoort dit er gewoon allemaal bij?
HOi Yvonne Juist op momenten dat je de druk in je buik verhoogt voel je je banden. Dit is bij niezen/hoesten, tillen, trappen lopen enz In de thuiszorg weken kan erg pittig zijn in de zwangerschap. Soms geeft een blaasontsteking ook deze klachten, laat maandag ochtend even je urine nakijken bij d ehuisarts. Groetjes imke
Hoi Imke, Bedankt voor je reactie. Vandaag heb ik m'n urine al laten onderzoeken, en dat was allemaal goed. Heb ook rustig aan gedaan vandaag en merk dan dat ik minder last heb. (ik was lekker vrij) Het zou er wel allemaal bijhoren. Ook bij niezen enzo heb ik veel last namelijk. Groetjes Yvonne