Hallo, Wat zouden jullie doen? Onze zoon is nu al ruim 4 wk snipverkouden. We smeren Luuf, sprayen zoutoplossing, er staat een ui bij zijn bed, bed staat iets omhoog en in bad doen we stoombadje. Het wordt niet minder, hij heeft geen koorts, is af en toe wel warmer maar niet zo warm dat ik ga tempen. Ik heb het idee dat het slijm wel los zit hij hoest veel maar ook vind ik dat hij meer gaat, ja, hoe noem ik dit, rochelen(?). Als je je handen op zijn borst en ruggetje legt voel je het zeg maar kraken..... Hij vindt rechtop de prettigste houding. Helemaal onrustig ben ik niet maar ik vertrouw het ook niet helemaal. Wat zouden jullie doen? Toch maar naar de huisarts om even naar de longetjes te laten luisteren? wup :
gewoon doen! Ook voor je eigen gemoedsrust.! Als je het niet vertrouwd morgen gewoon even bellen Beterschap voor je kindje!
Ik zou ook even laten luisteren. Jarissa heeft het ook zo gehad. Werd steeds erger tot uiteindelijk een zware bronchitis. Nu nog wel langere periodes 'gewoon' verkouden trouwens. Maar als het mij te lang duurt, laat ik toch even luisteren. Als de longetjes schoon zijn kun je dan met een gerust hart verder aankijken.
gewoon even laten luisteren. Misschien is de verkoudheid een beetje naar beneden gezakt en heeft ie een lichte keelontsteking. Daar doen ze verder niks aan volgens mij, maar voor je gemoedsrust wel prettig denk ik..