Afvallen 5 weken na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tamar69, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar69

Tamar69 Actief lid

10 apr 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik ben 5 weken geleden bevallen van een prachtig meisje, waarvan ik tijdens de zwangerschap 22 kilo ben aangekomen (van 59 kilo naar 81 kilo bij 1.63m). Ik ben nu in totaal ongeveer 8 kilo kwijt zonder dat ik daar bewust mee bezig ben geweest en blijf nu op hetzelfde gewicht hangen sinds een week of 2.
    Ik wil heel graag terug naar mijn oude gewicht maar geef ook borstvoeding dus ik wil afvallen door genoeg maar gezond te eten en daarnaast zoveel mogelijk te bewegen, alleen heb ik niet de mogelijkheid om regelmatig naar de sportschool te kunnen.

Hebben jullie tips om op een verantwoorde manier redelijk snel af te vallen? Tips voor oefeningen oid om ook weer wat strakker in mijn vel te komen? Want van dat strakke lichaam van 10 maanden terug is niks meer over helaas.. ;)

2. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Ik ook 5 weken geleden bevallen, 25kilo aangekomen.. Van 49 naar 74, zonder iets te doen hoef ik nu nog maar 7kilo af te vallen! Toevallig sinds maandag begonnen met inline staten (elke avond half uurtje) en nu alweer een kilo kwijt! Verder natuurlijk gewoon goed en gezond blijven eten!

Staten is vooral ook goed voor billen&benen! Dus als je elke avond even tijd heb! Lekker gaan skaten

3. Eriva

Eriva Niet meer actief

5 weken geleden pas bevallen?! Ik zou nog even wat rustiger aan doen, je bent nog druk bezig te ontzwangeren, je lichaam is aan het herstellen en heeft de energie hard nodig ook ivm de bv. Mijn mening zou zijn, goed en gezond eten, ga regelmatig lekker een eind wandelen met de wagen, je zult zien dat je de komende maanden vanzelf weer de oude wordt! Geef het de tijd!! En geniet lekker van je kindje :)

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Zo dacht ik er ook over 5 weken na de bevalling! Ik was niet eens zo veel aangekomen maar wilde toch weer in mijn oude broeken passen.

Toch ben ik niet actief gaan afvallen omdat het gewoon niet gezond is.

Daarom zou ik lekker gezond eten, goede wandelingen met een stevige wandelpas én borstvoeding schijnt er ook voor te zorgen dat je sneller af valt.

Nu 5 maanden verder en ik ben alweer heel blij :).
    Mijn broeken pas ik (nog) niet, mijn heupen zijn breder. Wel krijg ik van iedereen complimentjes, dat ik er "gezonder" uit zie dan voor de bevalling. De meeste mensen vonden mij dus kennelijk te dun :).

Deel Deze Pagina