Hoi Mirjam, Brigitte, Imke of Ineke, Vraagje; Wat als je 1 of 2 dagen voor je 37 weken bent, gaat bevallen. Mag je dan toch thuis bevallen of moet je dan nog naar t ZKH?? Of wordt dit per "geval" bekeken of overal weer ander? Alvast bedankt!
Oke, bedankt voor het duidelijke antwoord!! Het is hier zo aan het rommelen, dat deze vraag door mn hoofd schoot. Het zegt niks natuurlijk, maar het is en blijft spannend
Hahahaha ja indd!!! Ik wordt dinsdag sowieso (als mogelijk) gestript, dus ben heel benieuwd zo spannend!! Laat maar lekker rommelen
hoi ik zie dat je bevallen bent, gefeliciteerd! Waar ben je bevallen en is het goed gegaan allemaal? Groetjes Mirjam
Hoi Mirjam! Jaaaaa het was een perfecte bevalling! Lekker thuis, in 3:45 was het gebeurd. 3x geperst en in 4 minuutjes was mevrouw er! 2 hechtingen, dus ook dat was super. En mevrouw woog met 37.2 weken: 3720 gram!!! Ze doet het super, drinkt goed aan de borst, slaapt super. Ik ben helemaal blij! Lekker genieten! Bedankt!!!!!
hoi zo he wat goed allemaal! Fijn dat het thuis kon. Wat een sneltreinvaart die geboorte en wat een gewicht voor 37 weken: maar goed dat ze niet veel langer is blijven zitten. Geniet van je dochter, van de borstvoeding en van de kraamtijd. Mirjam