Wanneer werden jullie weer ongesteld na jullie bevalling? Ik ben 7 maanden geleden bevallen (keizersnee) en ik ben nog niet ongesteld geweest. Duurt dit niet erg lang? Ik heb wel tot een paar dagen geleden borstvoeding gegeven, maar ook de laatste tijd afgebouwd naar nog maar 1 keer per dag.
Hier ondanks borstvoeding bij alle kindjes met 7 weken weer mijn menstruatie. Mijn vloeien ging meteen over in mesntruatie en daarna netjes ieder 26-28 dagen. Hier dus een pechvogel waarbij het meteen weer op gang kwam.
Heb wel eens gehoord dat het een jaar kan duren.. alleen bij mij ook al na 7 weken ongesteld ondanks de volledige borstvoeding.
Na de eerste duurde het ongeveer 6 maanden (en ik was toen meteen weer zwanger) Na de tweede 8 maanden, de derde 10 maanden en nummer 4 zelfs een jaar. Na de 5de en de 6de weet ik het eigenlijk niet meer, maar het duurde ook best lang. Ik gaf ze allemaal bv op verzoek.
Ik ben zes maanden geleden bevallen en ben ook nog steeds niet ongesteld geweest. Voorlopig zie ik dit ook nog niet gebeuren. Dit schijnt normaal te zijn als je borstvoeding geeft. Ik ben ook benieuwt wanneer ik het weer word.
Nr 1: 10 wkn (net gestopt met BV, toen barstte het meteen los) Nr 2: 4 mnd (met volledige BV op verzoek) Nr 3: 9 mnd (met volledige BV op verzoek)