Miskraam 13 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iris balk, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Vorige week donderdag een hele mooie termijnecho gehad.maandag even glucose prikken bij de verloskundige,er was een stagaire bij dus ook even de bloeddruk meten en even luisteren met de doppler.de stagaire kon het hartje niet vinden dus om mij gerust te stellen zodat ik niet 2 weken hoefde te wachten even snel een echo. En na lang zoeken zien we dat het hartje echt niet meer klopt !ik zag het echt niet aankomen.
    Ik moest naar huis gaan en mijn man bellen ,die is snel naar huis gekomen en moesten we wachten wanneer we naar het ziekenhuis moesten enz.
    Daar zijn we gister geweest en heb ik mifegyne gekregen.
    Morgen word ik opgenomen en krijg ik tabletten vaginaal toegedient.
    Heeft iemand ervaring met 13 weken en de tabletten ? Op internet geen verhalen te vinden.
    Het moet allemaal in het ziekenhuis gebeuren omdat we al ver zijn in de zwangerschap en vanwege de pijn en bloedingen.daar hebben ze me al op voorbereid.

2. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Geen ervaring maar ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor nu en de tijd die komen gaat.

Wat verdrietig...

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ook geen ervaring maar wil je wel heel veel sterkte wensen!

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Allereerst heel veel sterkte.

Mifegyne maakt je baarmoedermond week. Het zorgde er bij mij de eerste keer voor dat het een beetje begon te rommelen. Ik heb het voor mijn bevalling van B.* gekregen en 36 uur later cytotec om de bevalling op te wekken.
    Bij mijn laatste MA heb ik het ook gekregen omdat ik erg heftig reageer op cytotec (al 2x ervaring - ook bij mijn miskraam op 12 weken en toen was het ook net zo'n bevalling als bij 21 weken). Na het innemen van de myfegyne kwam zo'n 24 uur later de miskraam op gang waardoor ik niet alsnog weer cytotec hoefde te nemen.

Wat goed van je ziekenhuis dat ze je opnemen met deze termijn om daar de miskraam 'te ondergaan'. Dit zouden ze echt meer moeten doen. Voor 12 weken is het naar mijn idee thuis goed af te wachten, maar daarna eigenlijk niet meer tenzij je weet wat je kan verwachten.

5. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Wat erg voor je, heel veel sterkte!

Ik heb 3 weken geleden hetzelfde meegemaakt. Ik had me 12 weken echo, maar het hartje klopte niet meer. Aan de groei te zien was het al gestopt in week 10. Daarna heb ook ik de cytotec behandeling gehad, door opgenomen te worden in het ziekenhuis.

Alles verliep verrassend snel, ik zou eigenlijk om de 4 uur de medicijnen toegediend krijgen. Maar na de eerste keer kwam de kleine eruit, om het maar even zo te zeggen...

Uit ervaring weet ik dus dat het heel verschillend kan aflopen!

Nogmaals super veel sterkte.

6. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Verschrikkelijk! Dat verwacht je ook niet na een goede termijn echo. . Kan me voorstellen dat dat een flinke klap moet zijn geweest. Veel sterkte ook straks met verwerken!

7. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Iris. Ik las je berichtje in t bevallingslijst forum. Wat enorm heftig. Heel dikke knuffel en veel kracht en sterkte gewenst

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Heel veel sterkte!

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat een verschrikkelijk nieuws!
    Wat fijn dat je wordt opgenomen in het ziekenhuis, het kan best heftig worden met die tabletten en daar ben je in goede handen.
    Mijn ervaring is dat het met 11 weken al heel heftig is, heel veel pijn en heel veel bloedverlies en dat was thuis.

Heel veel sterkte!!!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb geen ervaring voor je, omdat mijn miskramen altijd veel vroeger waren, maar ik wil je wel ongelooflijk veel sterkte wensen. :(

11. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Jeetje Iris.. wat n naar bericht!
    Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen..
    Ook voor je man natuurlijk..
    Denk aan je..
    Knuff

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben in augustus bevallen met 13w3d. Ook op dezelfde manier. Officieel mag het geen bevalling heten, maar zo voelt het wel. er komt een volledig minikindje, waarvan de navelstreng moet worden doorgeknipt en ook een placenta. In 50% van de gevallen komt die niet mee (had ik dus) en de dag erna ben ik vanwege het vele bloedverlies en stolsels alsnog gecurreteerd. Ik vond het erg zwaar, zowel lichamelijk als geestelijk en wil je dus enorm veel sterkte toewensen.

Even een tip: waarschijnlijk moet je zelf een doosje meebrengen om je kindje in te doen, het zh heeft een koeling om het kindje in te bewaren, mocht je het mee willen nemen naar huis om te begraven. Mocht je foto's willen nemen, doe dit direct na de bevalling. Het is nog zo teer, dat na een aantal uur het kindje niet zo heel mooi meer is.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte!!:(

14. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik heb er een brok van.. Heel veel kracht en sterkte toegewenst!

15. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Geen ervaring maar wil je heel veel sterkte wensen.
    Wat een verdriet!

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

In gedachten ben je bij me, ik weet hoe ongelofelijk zwaar dit is. Een dikke knuffel vanaf hier!

17. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte toegewenst!

Deel Deze Pagina