hallo mijn zoontje van bijna 7 maanden slaat zich de laatste tijd heel vaak op zijn hoofdje zou dit te maken hebben met tandjes? misschien dat iemand dit weet of herkend... groetjes grummelke
kan het niet moeheid zijn...?! ik geloof dat mijn nichtje dat welleens doet namelijk als ze erg moe is
Ik schrok in eerste instantie toen ik je titel las.. (sorry) Nee dát herken ik niet.. Wél dat Justin nee gaat schudden in bed, dan is hij moe.. 8-[
moeheid dacht ik eerst ook maar als ik hem dan in bed leg is het brullen geblazen dus moeheid is het niet normaal slaapt ie gelijk maar de laatste paar dagen doet hij het eigelijk bijna de hele dag dacht dat het misschien dan met tandjes te maken had...
Ook niet toevallig onlangs 'op zijn boze bolletje' ofzo geleerd? ik noem maar wat? Justin doet zijn armpjes omhoog als ie hoera hoort en klap s in je handjes..
Het kan ook wezen dat hij gewoon een nieuw gevoel heeft ontdekt en dit dus gewoon uitprobeert. Kylian heeft dat een tijdje met zijn oren gehad, daar trok hij steeds aan, ik dacht dus aan oorontsteking en dus hup naar de dokter om het na te laten kijken maar er was niets aan de hand. Groetjes Anita
Stefan deed dat ook wel eens tijdens het drinken van een flesje. Nu doet hij het niet vaak meer. Als ik hem op bed leg gaat hij met zijn hoofd op het matras slaan. Zo valt hij dan in slaap. Ik vind het wel raar, maar maak me er niet druk over. Ben al lang blij dat hij niet met zijn hoofd tegen het ledikantje slaat. Kinderen kunnen soms vreemde tikken hebben. Hij zal er wel over heen groeien.
@Patroeschka: dat 'nee schudden' doet Vigo ook als hij in bed ligt. Teken dat hij heeeeeeeeeeeel erg moe is, en binnen 5 minuten in slaap valt Op zich herken ik het zichzelf slaan wel. Vigo slaat zichzelf niet op zijn hoofdje, maar op zijn benen. En hard ook Ik denk zelf dat het met het ontdekken van het lichaam te maken heeft ofzo.