Vorige week maandag een hele vroege 'miskraam' gehad (op NOD posi getest) dus foute innesteling.. Ik ben er redelijk nuchter onder omdat we 'erger' hebben meegemaakt... Nu haal ik net mijn dochter uit school en verteld ze vol trots dat er 2 mama's een baby in de buik hebben (zwanger van de 3e)... En dat steekt dan toch wel, tranen in m'n ogen... En dan komt ook vaak de vraag wanneer zij een broertje of zusje krijgt, en soms ook nog erachteraan 'eentje die wel leeft mama' ... Ook buitenstaanders vragen vaak of het nog geen tijd is voor een volgend kindje... ALS OF ZE VOOR HET OPRAPEN LIGGEN😡😡😡 Hoe gaan jullie hiermee om, want k wordt toch steeds verdrietiger..
Heel herkenbaar Dml. Mijn dochter is een half jaar jonger en wij zijn ook al geruime tijd bezig voor de tweede. In de tijd dat ik drie miskramen heb gehad werd een moeder van een meisje uit haar klas zwanger van de derde. Onlangs is de baby geboren en ik vind het heel moeilijk om enthousiast te zijn. Ik moet wel zeggen dat ik het zien van de baby makkelijker vind dan het alsmaar groeien van haar buik. Sterkte! Hopelijk krijgt je dochter ondanks alles toch nog een broertje of zusje.
Helaas hier ook 4 zwangerschappen 1 levend kindje, zoontje overleden in de zwangerschap en twee miskramen. Laatste miskraam bij 9,5 week en curettage gehad 22 april. Het is zo vreselijk moeilijk dat iedereen maar zwanger word en gezonde kindjes krijgt! Sterkte meid! Het verlies is moeilijk hoe kort de zwangerschap ook was! Hopelijk gaat het jullie nog lukken een broertje of zusje te krijgen voor Jullie dochter!
Heel herkenbaar! Ik liep gelijk op met een moeder van school en ik kreeg vorige maand een miskraam. Mijn dochter is nu jaloers dat haar klasgenootje een broertje of zusje krijgt... Ik gun het mijn dochter ook heel erg en hoop voor haar, en natuurlijk ook voor jouw dochter, dat hun wens alsnog snel gaat uitkomen!