Naaldjes tekort (Puregon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikki23, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Omdat ik de puregon ampullen elke keer volledig op maak, heb ik nu niet genoeg naaldjes meer...Weet iemand of je die ook ergens los kunt krijgen/kopen? Of heeft iemand misschien naaldjes over die niet meer gebruikt worden?

Alvast bedankt.

2. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Als t goed is zou je daarvoor bij je apotheek terecht kunnen?

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in het ziekenhuis extra naaldjes gehad, had hetzelfde.

4. Linda18

Linda18 Actief lid

18 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ooit een recept vanuit het ziekenhuis gekregen en daarmee extra naaldjes gekregen via mijn eigen apotheek

5. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik nog wel wat naaldjes van mijn IUI pogingen liggen. Ga ze even zoeken. Als je interesse hebt, stuur dan ff een privé bericht.

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik mn naaldjes altijd zo'n dag of 3 gebruik. Ik vind het zo zonde om ze gelijk weg te gooien ;). Ik maak alles altijd goed schoon met alcohol en ik heb er nog nooit wat aan overgehouden. Dus als de nood echt heel hoog is zou ik er gewoon ééntje recyclen.

En anders lijkt het dat je apotheek of het ZH ook wel extra naaldjes voor je heeft.

7. Heb ik ook gedaan hoor, als ik stiekem extra spoot, verdeeld over de dag. Als je het goed schoonmaakt kan een keertje geen kwaad en anders kun je inderdaad gewoon bij de apotheek of het ziekenhuis/kliniek extra naaldjes krijgen.

Deel Deze Pagina