Na 2 mk gaan wij het ook weer proberen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Talitha15, Sep 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Hallo allemaal,

Half mei hebik een mk gehad met ruim 5 weken. Daarna meteen weer zwanger, maar helaas bij 11 weken weer een mk. We hadden het hartje al gezien, maar het mocht niet zo zijn. Daarna even eerst een menstruatie afgewacht, maar nu gaan we het weer proberen. Ben wel bij de gyn. geweest, alles lijkt zo goed te zijn. Geen rare dingen. Alleen de bloeduitslagen moeten nog komen over een week of twee. De gyn vond dat we niet hoefden te wachten en we konden het gewoon weer gaan proberen. Ik vind het alleen jammer dat het onbezorgde er nu helemaal af is. Zeker de eerste periode zal het niet leuk zijn. Ik hoop dat het snel weer raak is, maar ik hoop ook dat die negen maanden dan ook snel voorbij zijn! Vind het doodeng.

Liefs,

Talitha

2. 85Eva

85Eva Actief lid

Aug 31, 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ha Talitha,

Snap precies hoe je je voelt. Met 11,5 een MA, t was doorgegroeid tot 11 weken, en we hadden het hartje ook al zien kloppen. De onbevangenheid is nu helemaal weg idd. Wat mij helpt is te bedenken dat als je het hartje al hebt zien kloppen ronde de 7e week de kans heel klein is dat het nog mis gaat (we hebben dus gewoon heel veel pech gehad). Daarnaast houd ik me nu ook voor dat je nooit zekerheid hebt (t kan met de bevalling nog mis gaan), dus dat het eigenlijk geen zin heeft om je druk te maken, want dan kan je nooit stoppen met je druk te maken.

Ik maak me dan wel weer druk om het zwanger worden; ben bang dat het heel lang gaat duren. Maargoed, ook dat kan je niet beinvloeden behalve gezond leven en ' goed timen' .

Ben je gecurreteerd of is de mk vanzelf op gang gekomen?

Sterkte!

3. Talitha15

Talitha15 Actief lid

May 2, 2007
    238
    0
    0
    Als ik het met mijn verstand beredeneer, dan weet ik ook wel dat het domweg pech is, maar mijn gevoel zegt iets anders! Het zwanger worden vind ik inderdaad ook eng. We moeten er toch allemaal maar even doorheen hè? Mijn mk ging vanzelf, ik hoefde gelukkig niet gecurreteerd te worden.

Jij ook sterkte! Laten we hopen dat het gauw weer raak is en dat het nu wel goed gaat!

4. 85Eva

85Eva Actief lid

Aug 31, 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Ja natuurlijk zegt je gevoel wat anders :( .. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is en je een zwangerschap mag voldragen!

Share This Page