Pil vergeten...

Discussion in 'Anticonceptie' started by Chrisje79, Oct 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hallo! Heb eigenlijk even een vraagje, misschien dat iemand een idee heeft... Ik ben al heel lang aan de pil, maar mijn vriend en ik hebben besloten in december te stoppen met de pil en dus gaan we een poging doen om zwanger te raken. Nu ben ik vorige maand 1x de pil vergeten, in de tweede week, en toen ik een paar weken geleden ongesteld moest worden, heb ik echt amper gevloeid. Misschien net een tamponnetje vol ( :oops: SORRY).
    Daarna heeft mijn ongesteldheid niet doorgezet, maar ik begon toch een beetje te twijfelen... Een dag of 4 later toch een testje gedaan, maar negatief (apart trouwens dat dat dan toch een teleurstelling is, aangezien we nu nog voor spek en bonen bezig zijn, haha :) :) ).

Nu heb ik sinds een paar dagen bij vlagen last van misselijkheid, ben heel erg snel moe en heb ontzettende gevoelige borsten. Is het toch verstandig om nog een keer een test te doen of is dat onzin? Iemand tips? Thanks!

Groetjes

2. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Van mijn ha kreeg ik te horen dat men het beste na 10 dagen na ELM ( eerste dag laatste menstruatie) kan testen. Hij zegt dat dan je hCG wat hoger ligt. Mogelijk heb je idd te vroeg getest en ben je laat met hCG.

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Dankjewel! Gaan we het gewoon deze week nog een keer proberen!

Groetjes

Share This Page