Waarschijnlijk zijn er al een legio aan topics over de eerste menstruatie na de bevalling. Maar ik zou toch graag een poll willen houden over wanneer je eerste menstruatie kwam na de bevalling in het geval wanneer je geen borstvoeding gaf. Of als je wel BV gaf hoe lang na het stoppen van de BV. Groetjes Kleintje
Ik heb 8,5 mnd bv gegeven maar wel de cerazette geslikt. Nu weer aan de "gewone" pil. Tot nu toe nog niet weer ongesteld geweest, maar verwacht dat het straks in de stopweek wel weer zal komen.
ik heb op +14 gestemd want ben na ongeveer 17 weken ongesteld geworden. ik heb ongeveer 2,5 week borstvoeding gegeven.
Ik heb 2 weken bv gegeven en na 5 weken alweer ongi daarna na 2 weken weer en toen na 4 weken nu zit het er ook weer bijna aan te komen denk ik
Heb 1 week BV gegeven en ben nu nog niet weer ongi. Nu dus al 4,5 maand niet. Vind het wel lang duren hoor!
gokje 8-10 weken, ik weet het niet precies meer. Ik heb 5 maanden fulltime borstvoeding gegeven(fulltime gekolfd). Ook ben ik na 6 weken aan de Cerazette anticonceptiepil gegaan.
Nou ik heb uiteindelijk 7 maanden gekolfd en ik werd toch rond 5 weken na mijn bevalling weer ongesteld en hoe.
6 weken borst gegeven en toen ook meteen ongesteld geworden. Ik stopte met bv. en toen werd ik meteen ongesteld. Bij de oudste 3 weken borst en na 11 weken ongesteld.
volledige borstvoeding en al ongesteld 2 weken nadat ik gestopt was met vloeien..... dat was in week 5 na de geboorte dus...