Ik ben nu 3,5 week geleden bevallen. Het na-vloeien was bijna over... dwz (beetje vies om in details te treden misschien - sorry-) dat ik nog een beetje bruin verlies had. Weinig.. Gisteren ineens weer helder rood bloed, en flink wat!! Zou dit al een menstruatie kunnen zijn??? Lijkt me zelf vrij snel omdat het nog maar 3.5 week geleden is dat ik bevallen ben, maar toch lijkt het wel op een gewonen menstruatie. Helder rood bloed, hoeveelheid ongeveer zoals ik altijd ongesteld was. Wat denken jullie? Is dit te snel om weer te kunnen gaan menstrueren? Of zal ik morgen de dokter toch maar even bellen?
Ik ben ook nog steeds niet ongi. Terwijl ik na de eerste al na 8 weken mijn ongi kreeg. ik had wel na een week of tien bruin verlies een week lang daarna niets meer. Vind het wel lang duren want ik slik geen anti conceptie dus die onzekerheid of ik eventueel zwanger kan zijn is wel vervelend. Kost me een hoop testen. Het is niet de bedoeling maar wij gebruiken een condoom en daar kan altijd iets mee fout gaan. En aangezien ik nu medicatie slik die gevaarlijk is voor de foetus vind ik het wel vervelend.
Ik heb 9,5 maand volledige bv gegeven en 6 weken na de bevalling werd ik alweer ongi , heb ik weer . Ik heb ook maar een dag of 5 na-gevloeid van de bevalling. Hopen dat bij deze 2de spruit de ongi langer op zich laat wachten.
Hier nog steeds niet ongi na 11 weken. Van mij mag het wel weer. Dan weet ik tenminste dat alles weer gewoon werkt.
Ondanks volledige bv na ruim 12 weken weer ongi geworden. Hoefde van mij nog niet hoor, ik hoopte dat het wel even weg zou blijven. Maar uiteindelijk maar 5x ongi geweest en nu ben ik weer zwanger
bij de oudste kwam mijn eerste menstruatie na 7,5 maand. ik gaf wel volledige bv tot dan toe... nu is mn tweede zoontje 6,5 week en ook nog niet ongie geworden, denk (en hoop) dat het nu ook weer zo lang duurt.
Twee maanden na de bevalling. Ik gaf fulltime BV. en ik geef nog steeds heel veel BV. Zelfs in de nacht nog! Dus al ruim 10 maanden lang, maar mijn cyclus was meteen heel netjes om de 28 dagen.
ik nu nog steeds borstvoeding maar dan gedeeltelijk en zodra mijn dochtertje minder van de borst dronk werd ik weer ongesteld en dat met zo een 12 weken
Hoeraaaa, volgens mij ben ik ook weer ongesteld aan het worden (ik vond het wel tijd, baby is ruim 3,5 maand). Zelden zo blij om geweest!
Ben sinds afgelopen maandag weer is ongesteld geworden haha ben zo blij dat alles het weer doet, haha met 4 maanden bv ging ik afbouwen, en met 7 maanden volledig gestopt.
ik heb een maand gekolfd door omstandigheden, zoon pakte de borst niet. Daarna gestopt. Ik was -ondanks het kolven - 6 weken na de bevalling weer voor het eerst ongesteld en ben toen ook weer met de pil begonnen.
kan nu ook invullen hahah mijn meisje is nu 7,5 maand en vandaag ongesteld geworden blleeehhhh! Heb het totaal niet gemist!:x