Wanneer weer ongesteld

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door kleintjevoorons, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer kwam je eerste menstruatie na de bevalling

1. < 6 weken

2. 7 weken

3. 8 - 10 weken

4. 10 - 12 weken

5. 12- 14 weken

6. > 14 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben nu 10 mnd na de bevalling weer ongesteld geworden, maar dan door de pil tijdens de stopweek.

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier na 10 maanden en een paar dagen na de bevalling. Geef nu nog meestal 2 keer per dag bv. De laatste tijd slaapt ze vrij redelijk door en vorige week was ik voor het eerst weer ongesteld. Wist meteen wat ik niet gemist heb al die maanden.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier na iets meer dan een maand na de bevalling... gaf kv

4. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Helaas geen bv kunnen geven.

Met 6 weken stopte ik met vloeien om vervolgens een week er naar weer met maandverband in mijn slips te lopen. Ben toen bijna 3 weken ongesteld geweest.

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ongeveer 4 mnd na de bevalling voor het eerst weer heel licht. Gaf nog steeds volledige bv. 6 mnd na de bevalling de tweede keer weer heel licht, en met 7 mnd de derde keer en toen 4wk later weer en weer gewoon normaal. Geef nog steeds bv maar dat is met bijvoeding erbij nog maar een keer of 3 a 4.

6. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ben na 8 weken ongesteld geworden, terwijl ik gewoon nog borstvoeding gaf;)

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben afgelopen zondag voor het eerst ongesteld geworden, dat is 1,5 week voor mijn zoontjes eerste verjaardag. Ik heb 9 maanden volledig bv gegeven en daarna nog 1,5 maand 1 keer per dag. Ik begon net een beetje zenuwachtig te worden, dus vind het niet zo erg dat ik weer ongesteld werd.
    Ik heb het veel minder zwaar dan vroeger. Vandaag al bijna voorbij, en ik denk dat ik nog geen half pakje maandverband ga gebruiken. Daarnaast helemaal geen pijn, terwijl ik vroeger zoveel mogelijk pijnstilling slikte. Nu slechts een beetje zeurend gevoel soms.
    Ik hoop dat het zo blijft (al heb ik de angst van niet).

8. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    gister ongesteld geworden 6 weken en 1 dag na mijn bevalling!
    Vandaag ook meteen de prikpil laten zetten bij de dokter! Want damn wat heb ik dit niet gemist zeg 9 maanden lang! Heb hele erge buikpijn altijd en altijd mega veel bloedverlies! en pffffff.

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    JAAAAHHHH ik ben eindelijk ongesteld geworden. 15 weken na de bevalling. En dat terwijl ik maar 2 weken borstvoeding gegeven heb. Maar ben blij dat het allemaal weer werkt.

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha nog steeds niet...!

Ik heb 15 maanden BV gegeven. Na 6/7 weken had ik een bloeding en rond 11 maanden een beetje, maar dat waren kennelijk geen ongies

Na de pil duurde het ook 9 maanden voor de eerste ongi en 3 jaar voor het redelijk regelmatig was, dus ik was dr al op voorbereid ;)

11. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik was deze week 1 dag ongesteld. tenminste, dat denk ik.
    Het was heel weinig, te vergelijken met je laatste dag.
    zouden jullie dit rekenen als een ongesteldheid?
    Ik geef volledige borstvoeding.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik geef nu meer dan 4 mnd bv en nog geen spoor van menstruatie te bekennen.

13. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Bleeegh...ik ben weer ongesteld geworden deze week :x Het heeft dus 8 weken en 3 dagen geduurd...ondanks dat ik volledige borstvoeding geef. Ik had gehoopt dat het nog lekker lang weg zou blijven, haha, maar nee. Boehoe.

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ik geef nu drie maanden BV en nog steeds niet ongesteld.. vind t eigenlijk wel lekker zo;)

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Boehoehoe, ik was even helemaal vergeten dat ik weer ongesteld kon worden! Mja sinds gister dus weer de realiteit haha! Auwtsjj :(

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook nog niks te bekennen. 'k Moet zeggen dat ik er ook niet mee bezig ben en volgens mij moet ik straks eerst weer aan het idee wennen dat ik weer ongesteld ga worden.

'k Geef ook volledig bv en er zit geregeld aardig wat tijd tussen de voedingen/kolven.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen idee, ik geef borstvoeding maar slik ook Cerazette en heb af en toe heel iets bloedverlies, maar dat mag geen naam hebben. Schijnt dat je bij Cerazette uiteindelijk vaak helemaal niet meer ongesteld wordt, niet erg, ik heb het niet gemist :D .

18. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Na 6 mAnd, geef geen bv en heb pcos.. Daarna zat er twee maand tussen en nu ineens twee week, vreemd!!

19. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Precies 6 weken na de bevalling, ik geef flesvoeding. Keurig op tijd dus, eigenlijk precies zoals voorspelt door m´n gyneacoloog.

20. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    mag ik dan nog even wat vragen....:

waren jullie gelijk weer regelmatig ongi?
    ik ben het 5 weken geleden geweest, en er zitten dus nu al weer 5 weken tussen......

Deel Deze Pagina