Hier na 10 maanden en een paar dagen na de bevalling. Geef nu nog meestal 2 keer per dag bv. De laatste tijd slaapt ze vrij redelijk door en vorige week was ik voor het eerst weer ongesteld. Wist meteen wat ik niet gemist heb al die maanden.
Helaas geen bv kunnen geven. Met 6 weken stopte ik met vloeien om vervolgens een week er naar weer met maandverband in mijn slips te lopen. Ben toen bijna 3 weken ongesteld geweest.
Ongeveer 4 mnd na de bevalling voor het eerst weer heel licht. Gaf nog steeds volledige bv. 6 mnd na de bevalling de tweede keer weer heel licht, en met 7 mnd de derde keer en toen 4wk later weer en weer gewoon normaal. Geef nog steeds bv maar dat is met bijvoeding erbij nog maar een keer of 3 a 4.
Ik ben afgelopen zondag voor het eerst ongesteld geworden, dat is 1,5 week voor mijn zoontjes eerste verjaardag. Ik heb 9 maanden volledig bv gegeven en daarna nog 1,5 maand 1 keer per dag. Ik begon net een beetje zenuwachtig te worden, dus vind het niet zo erg dat ik weer ongesteld werd. Ik heb het veel minder zwaar dan vroeger. Vandaag al bijna voorbij, en ik denk dat ik nog geen half pakje maandverband ga gebruiken. Daarnaast helemaal geen pijn, terwijl ik vroeger zoveel mogelijk pijnstilling slikte. Nu slechts een beetje zeurend gevoel soms. Ik hoop dat het zo blijft (al heb ik de angst van niet).
gister ongesteld geworden 6 weken en 1 dag na mijn bevalling! Vandaag ook meteen de prikpil laten zetten bij de dokter! Want damn wat heb ik dit niet gemist zeg 9 maanden lang! Heb hele erge buikpijn altijd en altijd mega veel bloedverlies! en pffffff.
JAAAAHHHH ik ben eindelijk ongesteld geworden. 15 weken na de bevalling. En dat terwijl ik maar 2 weken borstvoeding gegeven heb. Maar ben blij dat het allemaal weer werkt.
Haha nog steeds niet...! Ik heb 15 maanden BV gegeven. Na 6/7 weken had ik een bloeding en rond 11 maanden een beetje, maar dat waren kennelijk geen ongies Na de pil duurde het ook 9 maanden voor de eerste ongi en 3 jaar voor het redelijk regelmatig was, dus ik was dr al op voorbereid
Ik was deze week 1 dag ongesteld. tenminste, dat denk ik. Het was heel weinig, te vergelijken met je laatste dag. zouden jullie dit rekenen als een ongesteldheid? Ik geef volledige borstvoeding.
Bleeegh...ik ben weer ongesteld geworden deze week :x Het heeft dus 8 weken en 3 dagen geduurd...ondanks dat ik volledige borstvoeding geef. Ik had gehoopt dat het nog lekker lang weg zou blijven, haha, maar nee. Boehoe.
Boehoehoe, ik was even helemaal vergeten dat ik weer ongesteld kon worden! Mja sinds gister dus weer de realiteit haha! Auwtsjj
Hier ook nog niks te bekennen. 'k Moet zeggen dat ik er ook niet mee bezig ben en volgens mij moet ik straks eerst weer aan het idee wennen dat ik weer ongesteld ga worden. 'k Geef ook volledig bv en er zit geregeld aardig wat tijd tussen de voedingen/kolven.
Geen idee, ik geef borstvoeding maar slik ook Cerazette en heb af en toe heel iets bloedverlies, maar dat mag geen naam hebben. Schijnt dat je bij Cerazette uiteindelijk vaak helemaal niet meer ongesteld wordt, niet erg, ik heb het niet gemist .
Na 6 mAnd, geef geen bv en heb pcos.. Daarna zat er twee maand tussen en nu ineens twee week, vreemd!!
Precies 6 weken na de bevalling, ik geef flesvoeding. Keurig op tijd dus, eigenlijk precies zoals voorspelt door m´n gyneacoloog.
mag ik dan nog even wat vragen....: waren jullie gelijk weer regelmatig ongi? ik ben het 5 weken geleden geweest, en er zitten dus nu al weer 5 weken tussen......