Ik heb een vraag over mijn zoontje van 11 weken oud. Al sinds zijn geboorte voel ik regelmatig als hij zich uitrekt bijvoorbeeld een soort knakjes............Het lijkt een beetje op het geluid en gevoel als wij onze vingers weleens kraken......... Het gebeurd op allerlei plaatsen in zijn lichaampje, voetjes, beentjes, ruggetje enz. Hij geeft er gelukkig geen pijn bij aan en beweegt alles goed! Het gebeurd ook wel eens als ik zijn beentjes optil bij het verschonen, of met optillen......hoe voorzichtig ik ook doe! Zoals ik al zei heb ik niet de indruk dat het hem belemmert maar toch vraag ik me af of dit wel helemaal normaal is. Gaarne jullie reactie!
Dit heeft Kylian ook hoor (en ik ook) er is mij verteld dat dit gewoon de spieren en pezen doen. Groetjes Anita
jep had Caitlin ook die kraakte als een oude oma hebben meer kindertjes last van en verdwijnt vanzelf kleine heeft er geen pijn aan hoor als je het hoort kraken oid
Rens heeft het ook gehad, vooral als hij zijn nekje bewoog. Maar het is gelukkig allemaal heel normaal.