Hoi allemaal, 10 weken geleden ben ik bevallen van mijn dochtertje en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb geen borstvoeding gegeven, dus eigenlijk had ik het al verwacht. Wanneer werden jullie weer ongesteld? En dan vooral de dames die geen borstvoeding gegeven hebben? Groetjes Wilma
Ik heb geen borst voeding gegeven en ik heb totaal 3 weken gevloeid en week later ongi geworden (dag van bevalling en ongi precies 28 dagen later) zie banner... Ben benieuwd bij de volgende bevalling. Miss even contact opnemen met de verlos.
Mijn kindje is nu 5 weken oud en ik ben gister ongesteld geworden. Ik ben nu twee weken gestopt met borstvoeding.. Maar volgens mij is dat gewoon heel snel hoor meestal duurt het langer...
Ik gaf bv en werd na 6 weken al ongetseld. En hoe zeg, was veel erger dan het vloeien, dacht echt dat ik leeg liep,.
ik ben bevallen op 10juni, 7 juli gecuretterd en 3 weken geleden pas ongesteld geworden. Ik heb een week BV gegeven..... xxx
3 weken na de bevalling werd ik gewoon ongesteld ( keizersnede, weet niet of dat scheelt ? ) en ook 3 weken bostvoeding gegeven .( het kan echt heel snel gaan .....) grtz edith mama van mees*
Nou, ik merk dat ik dan toch al aan de late kant ben. Met de eerste ben ik vrij snel aan de pil gegaan en was ik al snel weer ongesteld. Nu wil ik juist de natuur zijn beloop laten gaan en geen pil meer slikken ivm de hormonen die erin zitten. Het zullen wel de hormonen zijn die nog in mijn lichaam zitten, mijn b.i. is ook nog steeds niet echt minder geworden. Ik wacht het allemaal maar af. Groetjes, Wilma
Hoihoi, Ik heb 2 weken borstvoeding gegeven en de derde week nog volledig gekolfd. Vanaf de 4e week na de bevalling volledig afgebouwd van de borstvoeding. Ik heb na de bevalling 2 weken gevloeid en na 7 1/2 week vanaf de bevalling weer ongi. Ik was altijd maar 2 dagen ongesteld en nu gewoon 5 dagen. Ik heb ook een dag flinke krampen gehad, dat had ik eerst ook nooit. Het lijkt bij mij dat de ongi's nu wat normaler zijn. Nu nog hopen dat mijn cyclus ook normaal gaat verlopen, daar was geen touw aan vast te knopen. Ik ga voorlopig ook niet meer aan de pil, voorlopig geen hormonen in mijn lijf. Wij hopen dat als we over een tijdje (duurt nog wel even) aan een tweede gaan denken, dat het dan wat sneller gaat (duurde nu een jaar nl).
Ik heb 1 week BV gegeven en werd pas weer ongi na 7 maanden mbv een Provera kuur van de Gyn. Daarna weer een cyclus van 86 dagen en op eigen kracht ongi geworden. Ik hoop dat mijn lichaam het nu zelf weer oppikt. Het kan echt wel een tijd duren hoor! De gyn zei tegen mij dat 6 maanden nog geen uitzondering was. Als het voor jouw gevoel te lang duurt zou ik even naar de HA gaan. Die kan dan even controleren of alles goed voelt (baarmoeder en eierstokken etc.), maar je bent echt geen uitzondering. Ik ken wel meer mensen bij wie het een paar maanden duurde.
Ikw as dus na 6 weken al ongesteld en nu 2 weken later gewoon alweer. Baal ervan vond het helemala niet fijn zoveel als eruit kwam. Ben blij als het spiraaltje erin zit.
Dit vroeg ik me ook af aangezien mn zoontje ook al bijna 11 weken is en ik ook nog niet ongesteld ben geworden... heb 3 weken borstvoeding gegeven.. Vind het opzich wel lekker zo...
Nou, ik ben dus vanavond ongesteld geworden en het had eigenlijk nog wel weg mogen blijven van me hoor. Ik heb het dus totaal niet gemist. Groetjes
Hier ook de fles en na precies na 8 weken ongesteld geworden. Maar ik geloof dat het gemiddelde tussen de 8 en 16 weken ligt... ik weet alleen niet of dit fles of ook met bv is.