Wanneer weer ongesteld?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 1982, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1982

1982 Actief lid

23 feb 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de titel zegt het al, hoelang na de bevalling werden jullie weer ongesteld? Ben inmiddels 8 weken geleden bevallen en ik ben nog niet ongesteld geweest, heb ook helemaal niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Ik geef overigens geen borstvoeding.

2. veroniekske

24 feb 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje is inmiddels 10 weken.
    Ik heb 6 weken borstvoeding gegeven en ben 3 weken geleden weer begonnen met de Nuvaring anticonceptie, afgelopen vrijdag de ring verwijderd en nu dus afwachten of de ongesteldheid op gang komt. Ik heb begrepen dat het wel tot drie maanden kan duren voordat alles weer werkt zoals voorheen maar dat het vaak wat vlotter gaat als je weer met de pil begint..

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik geef borstvoeding en ben vrijdagavond ongesteld geworden.
    heb nog geen anti-conseptie omdat ik een spiraaltje wil en mijn verloskundige dit tot 10weken niet aanraad. en ik heb geen zin om voor de komende 4weken de pil te gaan slikken.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 weken gevloeid, toen 2 weken niets en na een maand voor het eerst weer ongi.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Helaas was de bv niet gelukt. Werd na 12 weken weer voor het eerst ongesteld.

6. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Ik werd na 8 weken weer ongesteld en goed ook!
    Ben het een week geweest en de verband was niet om aan te slepen!
    Nu 2 weken later weer ongesteld geworden en weer heel erg!
    Weet iemand hoe dit kan?
    Want word er nu wel een beetje gek van!

7. 1982

1982 Actief lid

23 feb 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dan viel het nog best mee. Had begrepen dat het na 4-6 weken zou zijn maar dat is dus niet echt. Ben nu na 8 en halve week weer ongesteld geworden. Gelukkig wel voor het eerst zonder pijn en dergelijke. Heb wel meteen een volgende vraag, vanaf wanneer zijn jullie weer tampons gaan gebruiken. Aan de ene kant zou ik het liefst meteen doen, maar durf ook weer niet zo goed.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben vorige week ongesteld geworden, 9 weken na mijn bevalling.
    Heb de eerste 2 dagen maandverband gebruikt,maar werd er helemaal gek van ( vind het zoooo vies) en ben toen gewoon aan de tampons gegaan.
    Vond het wel een beetje eng maar heb gewoon elke 2uur verschoond voor eventueel ( wat in principe na 9 weken niet meer kan ) infectiegevaar.
    Ik geef trouwens fv.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb 5 weken bv gegeven. Op de dag dat zoontje 7 weken oud was ben ik ongesteld geworden, voelde het ook wel al paar dagen aankomen. 24 dagen erna weer, die tweede keer was veeel heftiger. Kwa vloeien dan, pijn had ik er niet van. Ben nog niet aan anticonceptie. Was 2 maanden.na het stoppen met de pil zwanger maar voelde me ondanks ontpillen stukken beter zonder....

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Na 3 maanden werd ik weer ongesteld. Wel bizar precies in mijn oude cyclus terug en in de maand waarin ik erachter kwam dat we zwanger waren haha./

11. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Beide keren geen borstvoeding gegeven.
    Na de keizersnede kreeg ik na 4 maanden mijn eerste eisprong (dat wist ik zeker omdat ik er altijd zo veel last van heb) en ik telde meteen weer aan.
    Na de bevalling van nummer twee duurde het vijf maanden voordat ik weer ongesteld werd.

Normaal heb ik altijd een heel mooie, regelmatige cyclus.

12. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik ben net voor het eerst ongesteld geworden. heb tot 3 maanden bv gegeven en na 4,5 maand werd ik ongi...:)

13. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    bij mijn eerste na 10 maanden. Ik gaf 6 maanden volledige bv en daarna nog een tijd met bijvoeding en 1 fles kv erbij. 15 maanden na de bevalling gaf ik nog bv en was ik inmiddels 2x ongesteld geweest. Vaker is er iet van gekomen want toen was ik na 1x klussen alweer zwanger :). Nu geef ik inmiddels 7 maanden bv en nog steeds niet ongesteld. Heerlijk!

14. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na de bevalling 6 weken gevloeid en ik geloof dat ik 11 weken na de bevalling weer ongesteld werd. Ik gaf geen bv

15. van mijn zoon na dik 7,5 mnd maar gaf toen bv.
    van mijn dochter* na 5 weken, was 1 week na het vloeien gestopt was. Daarna duurde het 7,5 week!! Toen weer regelmatig gelukkig.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier na ruim 2weken gestopt met vloeien en nu afgelopen weekend ongi. Dus 5 weken na de bevalling alweer..

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hier begin februari weer geworden, ik geef bv.

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Beide keren met bv 5 weken na de bevalling. Gelukkig vloeide ik maar een week! Nu de implanon en word ik niet meer ongesteld.

19. bambi1990

bambi1990 Niet meer actief

heb na de bevalling van een keizesnede 2 weken gevloeit en ben sinds vandaag weer ongie geworden dus 6,5 week... oh en ik gebruik gelijk tampons;)

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier gewoon na een maand weer.. Terwijl ik wel bv gaf (nouja, fulltime kolven want dochter lag in zkh)

Deel Deze Pagina