Nou de titel zegt het al, hoelang na de bevalling werden jullie weer ongesteld? Ben inmiddels 8 weken geleden bevallen en ik ben nog niet ongesteld geweest, heb ook helemaal niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Ik geef overigens geen borstvoeding.
Mijn kleintje is inmiddels 10 weken. Ik heb 6 weken borstvoeding gegeven en ben 3 weken geleden weer begonnen met de Nuvaring anticonceptie, afgelopen vrijdag de ring verwijderd en nu dus afwachten of de ongesteldheid op gang komt. Ik heb begrepen dat het wel tot drie maanden kan duren voordat alles weer werkt zoals voorheen maar dat het vaak wat vlotter gaat als je weer met de pil begint..
ik geef borstvoeding en ben vrijdagavond ongesteld geworden. heb nog geen anti-conseptie omdat ik een spiraaltje wil en mijn verloskundige dit tot 10weken niet aanraad. en ik heb geen zin om voor de komende 4weken de pil te gaan slikken.
Ik werd na 8 weken weer ongesteld en goed ook! Ben het een week geweest en de verband was niet om aan te slepen! Nu 2 weken later weer ongesteld geworden en weer heel erg! Weet iemand hoe dit kan? Want word er nu wel een beetje gek van!
Ok dan viel het nog best mee. Had begrepen dat het na 4-6 weken zou zijn maar dat is dus niet echt. Ben nu na 8 en halve week weer ongesteld geworden. Gelukkig wel voor het eerst zonder pijn en dergelijke. Heb wel meteen een volgende vraag, vanaf wanneer zijn jullie weer tampons gaan gebruiken. Aan de ene kant zou ik het liefst meteen doen, maar durf ook weer niet zo goed.
Ik ben vorige week ongesteld geworden, 9 weken na mijn bevalling. Heb de eerste 2 dagen maandverband gebruikt,maar werd er helemaal gek van ( vind het zoooo vies) en ben toen gewoon aan de tampons gegaan. Vond het wel een beetje eng maar heb gewoon elke 2uur verschoond voor eventueel ( wat in principe na 9 weken niet meer kan ) infectiegevaar. Ik geef trouwens fv.
Ik heb 5 weken bv gegeven. Op de dag dat zoontje 7 weken oud was ben ik ongesteld geworden, voelde het ook wel al paar dagen aankomen. 24 dagen erna weer, die tweede keer was veeel heftiger. Kwa vloeien dan, pijn had ik er niet van. Ben nog niet aan anticonceptie. Was 2 maanden.na het stoppen met de pil zwanger maar voelde me ondanks ontpillen stukken beter zonder....
Na 3 maanden werd ik weer ongesteld. Wel bizar precies in mijn oude cyclus terug en in de maand waarin ik erachter kwam dat we zwanger waren haha./
Beide keren geen borstvoeding gegeven. Na de keizersnede kreeg ik na 4 maanden mijn eerste eisprong (dat wist ik zeker omdat ik er altijd zo veel last van heb) en ik telde meteen weer aan. Na de bevalling van nummer twee duurde het vijf maanden voordat ik weer ongesteld werd. Normaal heb ik altijd een heel mooie, regelmatige cyclus.
ik ben net voor het eerst ongesteld geworden. heb tot 3 maanden bv gegeven en na 4,5 maand werd ik ongi...
bij mijn eerste na 10 maanden. Ik gaf 6 maanden volledige bv en daarna nog een tijd met bijvoeding en 1 fles kv erbij. 15 maanden na de bevalling gaf ik nog bv en was ik inmiddels 2x ongesteld geweest. Vaker is er iet van gekomen want toen was ik na 1x klussen alweer zwanger . Nu geef ik inmiddels 7 maanden bv en nog steeds niet ongesteld. Heerlijk!
Ik heb na de bevalling 6 weken gevloeid en ik geloof dat ik 11 weken na de bevalling weer ongesteld werd. Ik gaf geen bv
van mijn zoon na dik 7,5 mnd maar gaf toen bv. van mijn dochter* na 5 weken, was 1 week na het vloeien gestopt was. Daarna duurde het 7,5 week!! Toen weer regelmatig gelukkig.
Hier na ruim 2weken gestopt met vloeien en nu afgelopen weekend ongi. Dus 5 weken na de bevalling alweer..
Beide keren met bv 5 weken na de bevalling. Gelukkig vloeide ik maar een week! Nu de implanon en word ik niet meer ongesteld.
heb na de bevalling van een keizesnede 2 weken gevloeit en ben sinds vandaag weer ongie geworden dus 6,5 week... oh en ik gebruik gelijk tampons
Hier gewoon na een maand weer.. Terwijl ik wel bv gaf (nouja, fulltime kolven want dochter lag in zkh)