Wanneer weer ongesteld?

Discussion in 'Na de bevalling' started by 1982, Feb 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maloutje

Maloutje Bekend lid

Oct 30, 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Hier ook geen borstvoeding, en werd na 9 1/2 week weer ongesteld (wat overigens geen pretjes was!)

2. claudianicole

Sep 10, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd na ongeveer 3 weken weer ongesteld... Ik geef BV dus was wel een beetje teleurgesteld dat ik niet wat langer ontzien werd ;)

3. Risssje

Risssje Lid

Feb 23, 2012
    75
    0
    0
    Den Haag
    Precies 4 weken na mn bevalling terwijl ik alweer 1,5 week ad pil was (geef flesvoeding) nu in de stopweek en weer ongi :( best heftig.en veel krampen

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Na zes weken, maar ik heb na de bevalling Dostinex gekregen tegen de stuwing, volgens mij kan dat invloed hebben opo je cyclus. Ik zou de eerste keer nog geen tampons gebruiken voor de zekerheid.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Dus je werd ongesteld tijdens de pil? Ben je mooi klaar mee, helemaal die krampen etc die heftig zijn. Ongesteld zijn sucks ;)

Ik ga niet op mijn menstruatie wachten, ik begin komende woensdag weer met de pil en die slik ik dan, zoals ik voor mijn zwangerschap deed, elke maand lekker door. bye bye rode vloed elke maand.

6. Poetjuh27

Poetjuh27 Actief lid

Jan 4, 2011
    164
    0
    0
    Mijn zoontje is vandaag precies 3 maanden en ben nog niet ongesteld geweest, zit er nog op te wachten..
    Heb geen seconde borstvoeding gegeven, dus eigenlijk had ik verwacht het al eerder te krijgen.
    Zwanger kan ik niet zijn, want we hebben elke keer condooms gebruikt en die daarna gecontroleerd op lekken.
    Dus ja, ik moet het maar gewoon afwachten denk ik :)

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik ben gister voor het eerst ongesteld geworden na ruim een week gerommel. Dus ongeveer 6 weken na mijn ks en geef geen bv. Wel heb ik een heel trekkerig gevoel op mijn litteken en een soort van nawee achting gevoel n mijn onderbuik en onderrug. Herkennen andere ks meiden dit?

8. Inaya

Inaya Actief lid

Dec 4, 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de bevalling heb ik ongeveer 10 dagen gevloeid. Nu na 5 weken heb ik weer een bloeding. Ik vraag mij af of dit menstruatiebloed is gezien ik weer met de pil weer starten en had niet verwacht dat het nu al zou komen. Ook verder geen signalen gehad...

Ik geef overigens flesvoeding.

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    begin februari was ik ongesteld voor de eerste keer.en ik geef bv

Share This Page