Tot welke leeftijd "moet" je nieuw gekochte kleertjes wassen? ik doe het nu nog maar weet niet of het eigenlijk nog moet. weten jullie het misschien?
Je moet ALTIJD nieuwe kleertjes wassen, omdat er een soort pap in zit om het mooi te houden tijdens het vervoer en verkoop. Dat er dus geen kreukels inkomen en zo. En als je iets draagt zonder te wassen kan je allergie krijgen want het is niet goed voor je huid. Wel om even aan te passen, maar niet om de hele dag te dragen. Ik was zoiezo altijd alles meteen, is het wel zo lekker fris, want in de winkel heeft iedereen er met z'n (vieze) vingers aan gezeten
ik was ook altijd alles uit! ook van ons eigen, vind het echt vies om meteen aan te doen terwijl iedereen er aan heeft gezeten en het misschien al een paar keer gepast is!
Ik was ook altijd alles nieuw uit... Ruik er eens aan, er zit echt een 'nieuwe' geur aan... Vies vies... Ook van onszelf was ik altijd eerst alles.
Ik was ook altijd alles eerst. Ook voor mezelf. Mijn vriend vindt het niet nodig, dus voor hem doe ik het niet, maar voor mezelf en Bob blijf ik het lekker doen. Ik ben toch degene die de was en strijk op mn bordje heeft tenslotte.
Ik heb sinds van de week daan ook zijn nieuwe kleertje niet meer gewassen. binnen 2 uur moet hij toch weer schone kleertjes aan ivm kwielen dan kan ik wel helemaal blijven wassen.
Ik was de nieuwe kleertjes niet meer. Alleen de rompertjes. En als er een rare geur aan zit. Fynn heeft er geen last van. M'n eigen nieuwe kleren was ik trouwens ook niet meteen. Vind altijd dat het nieuwe er dan af is.
ik had laatst zelf een nieuw shirtje gekocht, en omdat ik daar zo blij mee was (eindelijk weer eens gewinkeld hahaha) heb ik het de volgende dag gelijk aangetrokken.....'s avonds had ik overal uitslag..... Mijn advies, wassen dus. groetjes Setje
Alleen wat direct huidcontact maakt zou ik persoonlijk altijd wassen, zoals een romper bijvoorbeeld. In principe was ik nu nog steeds alles, heel af en toe wil ik het wel eens niet doen als het bijv. om een vestje ofzo gaat wat over iets heen gaat, maar in de meeste gevallen was ik nog steeds alles voor dat mijn kleine het gaat dragen voor 1e keer.
Van mezelf of mijn man of mijn dochter (ze is al 9) doe ik het niet. Maar kleertjes van Koen wel. Die was ik altijd uit voor dat ie ze aan krijgt.