Ik was nu 4 maanden weer voor het eerst ongesteld ondanks volledige bv, had van mij wel langer weg mogen blijven haha Aan de ander ekant ook een teken van je lichaam dat het waar aan het herstellen is van de bevalling
Ong. 3 weekjes nog licht gevloeid na de bevalling. En nu vorige week ongesteld geworden met 7 weken en ben het nog steeds bleh... ben er nu al klaar mee
Ik zou toch zweren vandaag de eisprong te hebben gevoeld! Die voelde ik eigenlijk altijd vrij heftig. Als verstopte darmen Ik ben ook moe, alleen maar aan het snaaien en de borstvoeding is vandaag miniem, terwijl het er gisteren nog uitspoot. Zoonlief heeft spontaan een regeldag ingelast sinds vanmiddag. Het zou echt bizar snel zijn, maar aan de andere kant zat mijn baarmoeder na 5 dagen alweer achter mijn schaambeen. Gelukkig heb ik zoonlief vandaag veel op mijn buik liggen. Het heerlijkste kruikje wat er is
hier nog niet gelukkig! Bij de eerste met 7,5 maand, toen sloeg het een maand over, daarna weer regelmatig.
Hier nog niet ongesteld geweest. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Maandag weer aan het werk (bah), dus voor de zekerheid voortaan altijd de deur uit met tampons..
Ik weet niet of het nou bloeden of ongesteld is maar heb t al vanaf 4 a 5 weken en nu nog steeds ! (Ondanks de pil) snap er niks van...begin ook buikpijn te krijgen dus ga morgen maar ff bellen.
Hier nog steeds niet. Liam is nu bijna 13 maand. Ben nu net bijna 2 weken gestopt met borstvoeding. Ik verwacht het binnenkort wel......
Hier ook nog niets. Maar ben blij om te lezen dat het normaal is. De vk hier op het forum zei 4-8 weken. We hebben namelijk 2x even zonder condoom gevreeën..was wel maar 4min,toen viel het ons pas in. *oeps* Lastig als je altijd zonder hebt gevreeën en nu ineens weer wel hahaha.
6 weken na de bevalling ongesteld en sindsdien een regelmatige cyclus van 27 dagen. (gaf volledige borstvoeding tot 6 maand)
Ik heb maar 4 dagen gevloeid, inmiddels zoonlief 3 weken+4 dagen en nog niet ongesteld hoor! Afwachten.
Ik heb een week of 3 gevloeid. Het ergste was na de tweede week wel geweest. Ik ben geloof ik gisteren ongesteld geworden. Ik bloed zoals gebruikelijk, maar mis de menstruatiekrampen. Ik geef volledig borstvoeding. Ik ben wel net ook begonnen met kolven en ze heeft eerder wel eens een flesje kunstvoeding gehad, maar dit komt toch een beetje out of the blue, omdat de frequentie van voeden niet is afgenomen. Ach... Het maakt me niet heel erg uit, zeker niet zonder die krampen. Ik ben inmiddels ook aan de minipil.
Na dit topic gestart te hebben dacht ik dus ongesteld te zijn...NOT! En na 10 weken nog steeds niet .