Wanneer weer ongesteld

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Gitster, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier dus vandaag... Bah geen zin in!!! :D

2. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik was nu 4 maanden weer voor het eerst ongesteld ondanks volledige bv, had van mij wel langer weg mogen blijven haha
    Aan de ander ekant ook een teken van je lichaam dat het waar aan het herstellen is van de bevalling:D

3. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ong. 3 weekjes nog licht gevloeid na de bevalling. En nu vorige week ongesteld geworden met 7 weken en ben het nog steeds bleh... ben er nu al klaar mee ;)

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik zou toch zweren vandaag de eisprong te hebben gevoeld! Die voelde ik eigenlijk altijd vrij heftig. Als verstopte darmen ;)
    Ik ben ook moe, alleen maar aan het snaaien en de borstvoeding is vandaag miniem, terwijl het er gisteren nog uitspoot. Zoonlief heeft spontaan een regeldag ingelast sinds vanmiddag.

Het zou echt bizar snel zijn, maar aan de andere kant zat mijn baarmoeder na 5 dagen alweer achter mijn schaambeen.
    Gelukkig heb ik zoonlief vandaag veel op mijn buik liggen. Het heerlijkste kruikje wat er is :D

5. 2jees

2jees Niet meer actief

hier nog niet gelukkig! Bij de eerste met 7,5 maand, toen sloeg het een maand over, daarna weer regelmatig.

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hier nog niet ongesteld geweest. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Maandag weer aan het werk (bah), dus voor de zekerheid voortaan altijd de deur uit met tampons..

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik weet niet of het nou bloeden of ongesteld is maar heb t al vanaf 4 a 5 weken en nu nog steeds ! (Ondanks de pil) snap er niks van...begin ook buikpijn te krijgen dus ga morgen maar ff bellen.:(

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook nog niet ongi.

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik geef bv en ben 5,5 week geleden bevallen, hebb2 weken gevloeid en ben sinds 2 dagen ongesteld

10. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Eind januari werd ik ongesteld terwijl ik aan de pil zat. -.-

11. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Net ongesteld geworden. Dus na drie maand.

12. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niet. Liam is nu bijna 13 maand. Ben nu net bijna 2 weken gestopt met borstvoeding. Ik verwacht het binnenkort wel......

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook nog niets.
    Maar ben blij om te lezen dat het normaal is.
    De vk hier op het forum zei 4-8 weken.
    We hebben namelijk 2x even zonder condoom gevreeën..was wel maar 4min,toen viel het ons pas in. *oeps*
    Lastig als je altijd zonder hebt gevreeën en nu ineens weer wel hahaha.

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    6 weken na de bevalling ongesteld en sindsdien een regelmatige cyclus van 27 dagen.

(gaf volledige borstvoeding tot 6 maand)

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik heb maar 4 dagen gevloeid, inmiddels zoonlief 3 weken+4 dagen en nog niet ongesteld hoor!
    Afwachten.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vandaag! Eindelijk niet dat ik er blij om ben maar toch,...wel nog geen pijn en heel lichtjes

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier nog geen menstruatie.

18. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb een week of 3 gevloeid. Het ergste was na de tweede week wel geweest.

Ik ben geloof ik gisteren ongesteld geworden. Ik bloed zoals gebruikelijk, maar mis de menstruatiekrampen. Ik geef volledig borstvoeding. Ik ben wel net ook begonnen met kolven en ze heeft eerder wel eens een flesje kunstvoeding gehad, maar dit komt toch een beetje out of the blue, omdat de frequentie van voeden niet is afgenomen.

Ach... Het maakt me niet heel erg uit, zeker niet zonder die krampen. Ik ben inmiddels ook aan de minipil.

19. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Na dit topic gestart te hebben dacht ik dus ongesteld te zijn...NOT!
    En na 10 weken nog steeds niet .

20. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Niet. Meisje is nu 20 weken, en nu weer 4.5 week zwanger. Niet ongesteld geweest dus..

Deel Deze Pagina