wanneer weer ongesteld?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tara84, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier met 8 maanden weer. Ik voed nog steeds en heb eigenlijk niets gemerkt qua drinkgedrag of teruglopen van de melk, wat je vaak hoort.

2. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ik nog steeds niet en hoewel ik het ongesteld zijn op zich niet mis, zou ik wel graag willen weten wanneer (en of) de eisprong is...

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook nog niet. De oudste 11 maand gevoed en met 8 mnd weer ongesteld ondanks nachtvoeding.

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier vanaf het begin heel veel nachtvoedingen en toch bij de eerste na vijf maanden weer ongesteld (geen anticonceptie gebruikt) en bij de tweede na zes maanden (en toen meteen anticonceptie gaan gebruiken, eerst minipil nu microgynon).

5. fafa

fafa Niet meer actief

Hier na 15 maanden, zonder anticonceptie

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hier nog niet. Ik ben heel benieuwd wanneer het weer komt, mag nog wel even wegblijven van mij. Kleine meid drinkt nog ongeveer zes keer (incl nachtvoeding) maar binnenkort loopt mijn kolfrecht af, en kan ik alleen nog tijdens mijn lunchpauze kolven.

7. mave1978

mave1978 Actief lid

7 okt 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Vanochtend helaas weer. Zoon is nu 5 maanden en ik geef volledig bv op verzoek. Bij m'n dochter kwam het ook na 5 maanden alweer terug. Bah; heb er zo'n hekel aan :x.

8. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Bij alletwee mijn kindjes na 6 WEKEN.
    Heb mn dochter 1,5 jaar gevoed en mn zoontje nu alweer 8 maanden!

9. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hier ondanks volledige bv na 6 weken. Met een enorme melkdip waar we gelukkig uit gekomen zijn. Had van mij graag mogen wegblijven!

10. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Had jij de eerste keer ook een melkdip en zo ja werd dat de keren erop minder?

11. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    nee ik had geen melkdip, maar wel was ik en ben ik als ik moet mestrueren heeeeel erg moe.
    Ook leek mijn dochter en lijkt mijn zoon de melk dan minder lekker te vinden ofzo, want ontzettend onrustig aan de borst.
    Nu ik erover nadenk: ik kolf idd wel wat minder als ik ongesteld moet worden.
    Dus: als ik ongesteld moet worden, produceer ik minder melk.;)
    Probeer je er alsjeblieft niet druk om te maken.
    Druk maken leidt in ieder geval ZEKER tot minder melk!

12. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Klopt het smaakt dan anders...
    Mijn dip was zo erg dat ik me een slag in de rondte moest kolven en twee keer een fles kv moest geven omdat ze bleef schreeuwen van de honger :(
    Ik hoop niet dat ik dat elke maand ga krijgen.
    Daarna was mijn productie weer als vanouds trouwens.

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nu nog steeds niet heerlijk... Mag ook nog wel even wegblijven maar idd weten wanneer de 1e eisprong is zou wel handig zijn
    Trouwens ik kolf voornamelijk 4 x per 24 uur, nachtvoeding is flesje, maar heb enorme productie

14. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Bij de eerste na een maand of 7/8 weer ongesteld. Kolfde fulltime voor haar. Nu bij de tweede werd ik ongesteld net voor haar eerste verjaardag. Zij drinkt nog 4/5 keer per dag bij me. Gebruiken geen anticonceptie ---> NFP.

Deel Deze Pagina