wanneer weer ongesteld?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hoi hoi ik ben 4 weken geleden bevallen. mijn bloedingen waren bijna over, maar nu zijn ze weer wat erger geworden en ook weer wat roder van kleur.
    ook heb ik wat van die ongie klachten.
    kan het al zijn dat ik na 4 weken na de bevalling ongesteld ben geworden.
    ik geef wel volledige borstvoeding maar heb wel al die tijd wat verloren.
    kus miek

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik weet het niet... Bij mij werd het ook minder en toen weer wat erger, er moet daar vanbinnen een hoop genezen en herstellen ;) Ik weet niet meer precies wanneer ik weer ongi werd, geloof 4-5 maanden ;)

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Volgens mij kan je best wel ongesteld zijn geweest (pin me er niet op vast!) dus hou er rekening mee dat je weer vruchtbaar bent, ook al geef je bv!

Ik vloei ook nog steeds een heel klein beetje. Ik ben maar weer aan de pil gegaan zodat er weer een ritme in komt (ben het ook wel zat, dat vloeien en niet kunnen/willen vrijen vanwege het vloeien :) ). Ik wil voorlopig ook geen derde en condooms zijn voor mij eigenlijk geen optie. Dus dan maar weer aan de pil. Ik hoop dat mijn cyclus weer snel op gang is.

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik had 4 weken gevloeid,en werd na 8 weken weer ongesteld...

Groetjes,

5. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Je kan idd al weer ongesteld zijn (geweest). En met borstvoeding kan het uitblijven, maar het hoeft niet. Een vriendin van mij was ook weer gelijk elke maand ongesteld en ik ben het nu na 7 maanden nog niet geweest. Tja ik heb gewoon geluk gehad. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik al wel een paar keer pms kenmerken heb gehad (buikpijn, sjacherijnig, rugpijn, etc.), maar nog geen bloedingen. Het verschilt gewoon erg per persoon en volgens mij zelfs per bevalling (klinkt gek, maar ik bedoel natuurlijk dat het na verschillende bevallingen bij dezelfde persoon ook anders kan zijn).

6. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hoi,

Ik heb maar heel kort gevloeit na de bevalling(2 weken) en pas sinds 2 dagen ongesteld dus heeft bijna 13 weken geduurd

7. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ik ben al 5 weken aan het vloeien en inderdaad het werd even minder maar een week geleden werd het weer erger....ik ga maandag maar eens de dokter bellen hoe het nu zit..of ik wel al kan beginnen met de pil of dat ik moet wachten tot het vloeien gestopt is.

8. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik had rond de 5de week na de bevalling ook weer wat meer bloed verlies, maar vloeide ook tot 7 weken, maar sinds afgelopen week dus met 9 weken ben ik nu echt ongesteld geworden. Twee weken terug heeft de gyn een spiraaltje geplaatst en daardoor heb ik 1 dag een beetje bloed verlies gehad en daarna was het dus over maar ben nu echt ongesteld en ook best nog wel erg ook wel, maar uit ervaring weet ik dat meestal na de bevalling je eerste menstruatie op gang komt dat het wat heftiger is dan normaal. Je kunt ook helemaal niet ongi worden bij bv geven, maar ik ben inmiddels gestopt dus heb er verder geen ervaring mee.

Groetjes Anna

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  10. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ik ben helemaal niet meer ongesteld geworden na de bevalling :confused: Ik ben in december al gestopt met bv dus daar kan het niet aan liggen. Nu ben ik iom de huisarts weer aan de pil begonnen en ''ongesteld'' geworden. Over 2 maanden moet ik weer stoppen om te kijken of het dan wel komt....Ik hoop het eigenlijk wel ( nooit gedacht dat ik dat zou zeggen 8) ) Dus we zullen zien....

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ben nog niet weer ongesteld geworden, en dat terwijl ik maar 2,5 week borstvoeding heb gegeven.
    Van 1 kant is het wel lekker hoor, maar aan de andere kant maak ik me toch ook wel een beetje ongerust.
    Ga dinsdag ff naar de huisarts, misschien toch alvast met de pil beginnen.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ben na 3 weken bv gestopt, omdat ik helaas niet meer genoeg had, en toen ben ik op aanraden van m'n huisarts die week erna gewoon met de pil begonnen, en werd netjes na 1 maand weer ongesteld.

Deel Deze Pagina