Krijg het niet voor elkaar..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leonietje24, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik heb even een vraag. Ruben is volgende week 3 maand oud. Op dit moent krijgt hij 5 flessen van 18- + 6 schepjes. Maar nu zit ik met het volgende:

hij wil niet langer slapen dan 4-5 ur in de ochtend. Hij schreeuwt echt dat hij een fles wil. Het maakt hier dan ook niet uit of we om 21.30 uur de laatste fles doen of hem wakker maken en hem om 0.00 uur de fles doen. Dit is gewoon zijn tijd dat hij eten wil. Hierna slaapt hij wel weer tot een uurtje of 8-9.
    Hebben meer moeders hier last van of last van gehad? Op zich doet hij het netjes hoor, 21.30 uur nu de fles en hij meldt zich tussen 4-5 maar vraag me af of dat er wel afgaat? Kwestie van tijd? Ik kan hem niet sussen met een speen, meneer schreeuwt om zijn eten :)

Ik hoop iets te horen :)

Liefs Leonie

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het is inderdaad een kwestie van tijd. Finn had 4er pas geen behoefte meer aan toen hij 5,5, maand oud was.

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb er bij mijn dochter een week over gedaan, sussen met de speen. Het was bij haar een kwestie van volhouden. En misschien is jouw kereltje er wel nog niet aan toe.

Succes ermee!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het is hier langzaam aan het overgaan! Tot voorkort zaten ze inderdaad nog op 5 flessen met een fles om 5 uur in de ochtend. Ook hier maakte het niet uit hoe laat de laatste fles was gegeven. Omdat ze hier al 4 maanden zijn ben ik sinds een week begonnen met een papfles om 9 uur in de avond en de ene keer slapen ze tot 9 uur de volgende ochtend en de andere keer zijn ze weer wakker om 5 uur. Maar goed, ik weet nu dat ze het kunnen en het gaat om en om. Zometeen blijven ze vast iedere dag langer slapen! Dus ja, het gaat ooit over ;)

Marian

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    uuuuuuuuuuuuuh mijn dochtertje komt nog steeds tussen vijf uur en zes voor een fles.... en hier i shet dan og maar de vraag of ze weer slapen gaat...

6. Niet meer actief

ook danisha komt altijd rond 4/5 uur en maakt idd niets uit of ik haar savonds laat nog een fles maak. daarna slaapt ze meestal nog tot gemiddeld 8 uur ;)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn dochter slaapt gewoon standard 8 uur dus als zij om 22.00 uur de fles krijgt wordt zij 6 uur wakker en als zij hem om 23.00 uur krijgt wordt zij om 7 uur wakker.

8. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dat werkt hier helaas niet zo ;) Maar goed ben al supertevreden dat hij slaapt van 21.30 tot 4-5.. Maar was benieuwd of er mer mensen met deze tijden zitten en of er tips zijn. :)

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    misschien gewoon eens een poosje laten huilen misschien valt hij dan weer in slaap. zou dat zelf eigenlijk niet kunnen laat noa nooit langer als 10 minuten huilen.

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri heeft ook tot ongeveer 5 maanden nog rond 4 uur 's ochtends zijn fles gehad. Gaf hem maar 90 cc. Probeerde wel altijd eerst met de speen. De tijd komt vanzelf dat hij geen flesje meer wilt.

11. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    In de laatste fles 3 schepjes normale voeding en 3 schepjes voor de hongerige baby.
    Wie weet werkt het.

Bij zowel mijn zoon als dochter heeft het geholpen.
    Sliepen met ca 8 wkn al de hele nacht door :)

suc6

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dit deden wij ook een paar dagen geleden en t werkt! Hij huilde dan niet echt maar mopperde meer. Dan liet ik m gewoon ff jengelen en met 5 minuutjes sliep meneertje weer tot de volgende ochtend. Ben benieuwd hoe dit vannacht gaat.

Deel Deze Pagina