Hey, Zomaar even een korte vraag... Wanneer waren jullie weer ongesteld? Als je het op internet opzoekt krijg je alleen maar antwoorden met borstvoeding enzo... Dat hebben wij natuurlijk niet op die manier... Ben zelf 6-2-14 bevallen na 23+4 dgn van een zoon Bas. Nog niet ongesteld nu. (Ik wil denk ik ook te snel....) Herkenbaar?? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ja zeker herkenbaar hoor! Mijn eerste cyclus na de bevalling duurde iets van 45 dagen. De cyclus daarna was alweer een stuk korter, en die waar ik nu in zit komt uit op een nette 30 dagen. Volgens mij kan het tot 8 weken duren, als het langer duurt dan moet je even contact opnemen met je gyn
Normaal had ik een cyclus tussen de 27-30 dagen, na de bevalling van onze zoon S* had ik een cyclus van 33 dagen. Het kan heel verschillend zijn, de één moet er wat langer op wachten terwijl de ander weer in het eerdere ritme valt. Hou er wel rekening mee dat je menstruatie nu wat heftiger kan zijn dan wat deze daarvoor was.
Na 5 weken werd ik ongesteld, Heviger dan normaal. Dat is mijn enige keer geweest, ik had het geluk meteen weer zwanger te zijn. Succes en sterkte
Dank jullie wel voor de reacties, ik kan intussen zelf ook antwoord geven op mijn vraag. Dus ook net als de meeste van jullie na 5 weken en veel heftiger als anders. Hopelijk is dit weer de laatste keer
Ik zag er ook weer heel erg op te wachten en ik was na 10 weken pas weer ongesteld. Ik ben met 22 weken bevallen. Moet er wel bij vermelden dat ik in die tijd Veel stress had ivm mijn opleiding, mogelijk hierdoor een cyclus overgeslagen.