Dag, Ik ben nu bijna 14 weker zwanger en ben al vanaf het begin misselijk. Gelukkig kan ik vrijwel alles eten, alleen het volkoren brood wat ik altijd at lukt de laatste tijd niet meer, dat komt er zo weer uit, dus heb nu besloten om daar voorlopig maar mee te stoppen. Witbrood verdraag ik wel. Is blue band witbrood een redelijk alternatief of zijn er betere alternatieven voor brood? Ik probeer wel genoeg vezels binnen te krijgen, 's morgens eet ik yoghurt met havermout en banaan en daarnaast nog 2 stuks fruit en genoeg groenten. Alvast bedankt voor jullie reactie. Vr. groeten Gerinda
Goedenavond Gerinda, wat goed van je dat je er op let dat je voldoende vezels binnen krijgt. Ik denk dat blue band wit brood een goed alternatief is. Daarnaast zou ik, indien je pasta eet, volkoren pasta eten en zilvervliesrijst ipv witte rijst. Ook de havermout zou ik elke ochtend blijven eten. Succes! Groetjes Monique
Dag Monique, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te weten dat dat een goed alternatief is. Ook bedankt voor de tips wat betreft de pasta en zilvervliesrijst, goed idee om dat voortaan te doen! Vr. groeten Gerinda