Hallo, Begin september ben ik gecuretteerd, sindsdien heb ik al een aantal keren hele erge buikkrampenen gehad. Echt een soort weeën, ik kan dan echt een uur niet normaal functioneren. Moet dan echt gaan liggen/zitten. Dit heb ik voor de tijd echt nooit eerder gehad. Ik heb het nu een keer voor de eisprong, na de eisprong en nu op laatste dag van menstruatie gehad. Zijn er dames die zich hierin herkennen? Ben benieuwd. . Ben zo bang dat er iets niet goed zit. . Ga gelukkig volgende week weer naar de gynaecoloog dus dan zal ik het ook bespreken maar ben benieuwd of er dames zijn die hetzelfde hebben of hebben gehad. Groetjes
Ik heb ook veel buikkrampen gehad in de maanden na curettage in juli, ook een paar keer een heftige buikpijnaanval. Ook had ik af en toe tussentijds bloedverlies. Ben later onderzocht maar is niks uitgekomen. Maar ik denk dat het goed is dat je naar de gynaecoloog gaat en het bespreekt. Zodat je uit kan sluiten dat je geen verklevingen of ontstekingen hebt ofzo. Sterkte!
Jaa precies. . Daar ben ik dus een beetje bang voor. . Kunnen ze dat zien met een echo of moet je daar een ander onderzoek voor doen? Lees dat je weer geen goede zwangerschap hebt. . Wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Geen ervaringen maar misschien dat er wat resten zijn achtergebleven. Kun je niet eerder terecht bij de gyn?
Ben maandag en vandaag geweest, alles zag er goed uit. . Had na de curretage ook al een echo gehad en toen zag alles er ook schoon uit ook geen krampen meer gehad nu... we zullen zien of dat zo blijft.
Fijn dat het er goed uitzag! Ik ben inmiddels ook weer gecuretteerd en vind het ook weer spannend of alles echt goed is gegaan. Ik weet wel dat als er aanwijzingen zijn voor verklevingen, dat ze dan met een kijkoperatie kunnen kijken. Maar dat is dus als je bijvoorbeeld geen menstruaties meer hebt na je curretage.