hoe lang duurde het bij jullie na de bevalling totdat jullie weer ongesteld werden? ik verlies namelijk nu weer helderrood bloed net als bij een menstruatie. maar mijn bevalling is nog maar een maand geleden, is dat niet heel snel? vind het ook wel heel toevallig, gister is mijn laatste hechting eruit gegaan en nu ineens bloed ik weer..
Hoeveel bloed is het? Als het een drupje (of 2) is, kan het ook van de hechting komen. Maar dat zou snel weer over moeten zijn. Misschien kun je even kijken, met een spiegel ofzo? Bij mij kwam de menstruatie na 3 maanden weer op gang. Heb 8 weken part-time gekolfd, en daarna alleen nog FV..
ik ontdekte het omdat ik echt iets voelde lopen en zag toen echt flink wat helder rood bloed, net als normaal bij mn menstruatie. maar kan dat alwel zo snel?
Er kan veel, maar het is wel rap. Je zou net zo min verwachten dat een maand oude wond nog zo gaat bloeden.Wie heeft de hechting verwijderd? misschien kun je die even bellen. Diegene heeft een beter idee of het je wond kan zijn, of gewoon een menstruatie
Ik werd ondanks volledige borstvoeding na 4 weken alweer ongesteld. Is een goed teken hoor, je lichaam is weer goed hersteld en klaar voor een volgende zwangerschap, niet dat je daar aan moet denken waarschijnlijk...
pfff neeee nu nog niet! hahaha maar ik verlies nu geen bloed meer...en het vloeien van na de bevalling is ook gestopt snap er niks meer van
ik was met de eerste en tweede al snel weer aan het menstrueren hoor heb het geluk gehad bij beide bevallingen dat ik eerst 6 weken vloeide en dan 1 dag geen bloed en de volgende dag werd ik ongesteld :S
Ja stom ik had dat ook gisteren... Opeens een hele zooi van dat knalrode bloed, ik dacht dat kan toch niet? Kolf ook full time... Is ook weer gestopt, terwijl ik heb verder ook niets waardoor het zou kunnen komen ofzo...
ik heb 14 dg borstvoeding gegeven en ik werd ik geloo fin de 11e of 12e week voor het eerst ongesteld. En ondertussen wacht ik inmiddels al een week of 5/6 op de 2e menstruatie. (en nee ben niet zwanger)
Ik ben op 8 nov bevallen en flink gevloeit en op 1ste kerstdag kreeg ik mijn kerstcadeau, mn menstuatie. Ik kon wel een leuker cadeau verzinnen eigelijk
Donderdag dacht ik dat ik ongesteld werd. Dus 's avonds gelijk weer begonnen met de pil. Maar nu niks meer. ben ik nou niet ongesteld geweest of komt dit door de pil? Ik geef flesvoeding trouwens.
Na de eerste werd ik keurig na zo'n 4 weken weer ongesteld en nu zit ik er nog steeds op te wachten...
Ben 6 wkj geleden met de gedeeltelijke bv gestopt, maar nog steeds nix. Gisteren alleen een klein beetje oud bloed verlies maar verder niks meer.. Straks ben ik weer zwanger joh.. moet er nog niet aan denken!