Ik heb ong. 3 weken geleden een (vroege) miskraam gehad (5-6 weken) en vloei nog steeds, de ene keer bruin de andere keer rood bloed. Hoe lang duurt dit normaal gesproken en hoe lang na de mk, ben je weer normaal ongesteld en kun je dus opnieuw proberen zwanger te raken?
hoi ik heb op 23 juli een doorbrekende miskraam gehad ik spotte toen al vanaf mijn nod en de 23ste ongibloed zeg maar, dat duurde 5 dagen en daarna nog 2 dagen spotten geloof ik.. je kunt het zien in mijn templijst link in mijn handtekening.. 24 dagen later had ik mijn ei weer.. dat heb ik normaal gesproken ook... (tussen de 17 en 24ste dag heb ik altijd mijn ei) dus bij mij is er niets anders geworden zeg maar en ik heb al begrepen dat dat erg veel mazzel is omdat dus veel meiden een onrgelmatige cyclus daarna een tijdje hebben.. mijn lutealefase was wel veel korter dan nomaal, meestal duurt het bij mij meestal 13 of 14 dagen maar was nu 11 dagen.. dit had ik na mijn vorige mk ook.. daarna was ie weer normaal... bij mij is het ook allebei de keren na 5.5 week misgegaan. wij mochten gelijk weer doorgaan omdat het een spontane miskraam was misschien even de dok bellen ofzo voor een inwendige echo om te laten kijken of alles wel weg is..!! is wel belangrijk namelijk
Ik heb een inwendige echo gehad en was schoon. Morgen kan ik de uitslag ophalen van het bloedonderzoek, om te kijken hoe hoog het hcg gehalte nog is. Ook willen ze uitzoeken hoe het kan dat ik al zo lang bruin verlies. Al ruim 3 weken.
Hi Smeetje, ik heb 10 juli curretage gehad omdat ik heel hevige weeen had en het allemaal niet wilde loskomen. * had ik al 28 juni al verloren. 17 juli een hevige nabloeding gehad 10 augustus 1e ongi gehad en volgens FF mijn eitje op dag 11 Gelukkig hebben ze gezien dat je baarmoeder leeg was. Vreemd dat je zo lang blijft vloeien. Volgens mijn gyn moet het toch na een week gestopt zijn en niet aan de gang blijven. Maar goed dat ze gaan nakijken wat er aan de hand is. Veel suc6 morgen we horen het wel
22 juli ik mijn miskraam na 6,5 week. Daarna nog ongeveer een week gevloeit, terwijl ik al drie weken vloeide. Toen een week niet en toen nog een flinke bloeding. Volgens de gync. omdat het hcg toen pas uit mijn lichaam was en er dan nog een 'grote schoonmaak' plaats kan vinden. Heb mijn menstruatie nog niet gehad.
Ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest voor de uitslag van het bloed. Ik was dus wel zwanger geweest (dat wist ik zelf ook wel!!) en had ong. 2 weken geleden het vruchtje verloren. Mijn hcg was nu nog 12 en daarom vloeide ik nog. Als mijn cyclus weer op gang was kon ik weer proberen om zwanger te worden. Alles was verder goed. De baarmoeder was "schoon".
Fijn Smeetje weet je tenminste weer een beetje waar je aan toe bent. Dus ontzwangeren en dan weer er voor gaan. liefs