Na de eerste ontrekkingsbloeding duurde het 28 dagen. Daarna een gemiddelde cyclus gehad van 27 dagen. Toen ook de condooms de deur uit waren was ik meteen zwanger! @knuffel: 28 jaar aan de pil?!? Je bedoelt zeker 18? Klinkt iets logischer
dat duurde hier ook nogal even. en dan ook steeds buikpijn. eerste cyclus na pil was normaal, maar daarna duurde het dus 12 weken voodat ik ongi werd. nu nog steeds onregelmatige cyclussen, maar niet zo hele lange meer. Ben bijna half jaar bezig nu.
ik wacht nu 52 dagen op m'n 1e ongi na m'n ontrekkingsbloeding.... heb al 3 x negatief getest..... Hoop dat ik ongi als kertskado krijg,kunnen we tenminste verder... anders in 2010 langs de ha...... iedereen succes! x miek
Hoi allemaal, Na 18 jaar non-stop aan de pil en mijn laatste pil-ongi op 16 november ben ik vandaag (dus exact 30 dagen later) weer helemaal op eigen kracht ongesteld geworden! Jammer dat het niet meteen raak was, maar ook wel erg opgelucht dat de ongi niet superlang op zich heeft laten wachten. Want zoals ik hier lees kan dat wel eens anders zijn...Iedereen veel succes met het snel hebben van een mooie, regelmatige cyclus!! Liefs Jeanine
jeanine, dat is idd wel heel mooi na 18 jaar.. ik hoop gewoon dat jullie allemaal snel zwanger worden! allemaal veel succes!
Hoi allemaal , Ik was een jaar geleden met de pil gestopt steeds geen regelmatige cyclus ben in dit jaar maar 3x ongi geweest naar de huisarts geweest inwendig onderzoek gehad alles was goed. Ze denkt dat mijn hormoonhuishouding nog steeds ontregeld is en wilt me nu weer voor 3 maanden de pil laten slikken om te zien of het daarna weer op gang komt nog langer wachten dus :x Hoop maar dat ik hier goed aan doe om weer de pil te gaan slikken ben sinds vorige week vrijdag weer bezig had eigenlijk moeten wachten tot mijn ongi zou komen maar die blef alweer 10 weken uit en wilde niet langer wachten dus kon gewoon gaan beginnen met slikken. Wens iedereen heel veel succes en hoop dat alles goed op gang komt voor iedereen Groetjes en hele fijne feestdagen !!
Hallo allemaal. Het wachten is gestopt bij mij. Ik ben na 18 jaar nonstop de pil geslikt te hebben na 29 dagen op "eigen kracht" weer ongesteld geworden. Erg netjes vind ikzelf (alhoewel ik liever helemaal niet ongesteld wilde worden uiteraard!). Nu maar hopen dat m'n cyclus netjes blijft....
Hoi meiden Ik ben 30 oktober gestopt met de pil en werd 1 nov ongie en toen mijn eerste echt ongie na het stoppen was 28 dagen later dus een hele mooie cyclus al zeg ik het zelf en nu hoop ik de aankomende 9 maanden niet meer te worden succes allemaal met zwanger worden liefs brenda p.s heb 8/9 jaar microgynon 30 geslikt
Hey knuffel! Ons verhaal lijkt wel heel erg op elkaar! Wel fijn dat we zo snel ongesteld zijn geworden.als ik de verhalen hier zo lees en met onze pil-geschiedenis ben ik wel blij dat het zo snel op gang is gekomen.Maar ongi mag door zwangerschap volgende maand best uitblijven!
Hier ook na 14 jaar aan de pil na 28 dagen weer 'gewoon' ongesteld geworden en meteen bleef mijn cyclus ook zo rond de 28 dagen. Vond ik ook heel knap van mijn lichaam! En toen na 3 maanden zwanger...van een tweeling! Hoop dat jullie ook allemaal snel ongesteld (en/of zwanger ) worden!
He Jeanine1976, dat is indedaad wel heel toevallig. Nu maar hopen dat het bij ons net zo gaat as bij Margit76 (1 beeb is ook goed hoor, het hoeven er dan geen 2 te zijn hihihi). Kom je ook babbelen bij het topic:NOD rond 20 januari 2010.Wel gezellig....