Hoelang duurde het bij jullie voor je weer ongi werd na je miskraam? Ik ben nu 4wkn+2 dagen verder maar nog niet ongi. Heb wel afgelopen weekend een klein beetje bruin bloedverlies en wat bruin-met-witte afscheiding gehad maar vanaf maandag niets meer. Ben wel benieuwd hoelang het bij jullie duurde voordat je weer ongesteld werd na je miskraam. Groetjes, Diana
Heb dit berichtje net gepost bij een ander topic (zal ik weer zwanger zijn) Ik heb 3 weken na mij mk mijn eerste ongi gehad, zo snel had ik nooi verwacht, maar had wel al een week ervoor bloedingen. Bij de 1e controle bij de gyna was er nog wat weefsel, maar gisteren bij de 2e controle was alles mooi schoon, geen cyste meer te zien en een mooi ei! Ik zit dus midden in mijn cyclus. Ben erg opgelucht, nu pas kan ik verder kijken. Groetjes Minka
Ik ben precies 25 dagen na de curettage weer ongesteld geworden. Was mijn normale periodeduur. Daarna een periodeduur van 28 dagen en daarna zwanger. Maar zoals je misschien zult lezen is dit echt bij iedereen zo verschillend. Veel sterkte nog met het verlies en veel succes voor de toekomst. Liefs Melanie
dat is echt verschillend denk ik, de ene keer werd ik netjes na 28 dgn weer maar ook een keer gehad dat het 6 wkn weg bleef. veel sterkte ieder geval nog!
Op de dag af precies 5 weken na curettage weer ongesteld, daarna weer zoals voorheen na 28 dagen weer...