Vanmiddag op de wc schrok ik, want ik had roze slijmverlies. Daarna heb ik het nog twee keer gehad zojuist en het lijkt alleen maar meer te worden. Ik heb de dokter gebeld maar die kan er ook nog niets over zeggen. Het rare is dat ik me vandaag ook helemaal niet zwanger meer voel, terwijl ik afgelopen dagen juist misselijk, moe was en veel dorst had. Ik ben zo bang. Vandaar dat ik graag jullie mening/ advies wil: is dit een slecht teken of kan roze verlies ook horen bij een zwangerschap? ALvast bedankt! Marie
Misschien kun je het beste contact opnemen met de verloskundige. Zij kunnen je het beste verder helpen. Het kan twee kanten uit. Veel sterkte meis! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat alles goed mag gaan! Liefs bigdream
Ik heb heel vaak gelezen dat het heel vaak voorkomt dat je in het begin van je zwangerschap wel eens licht bloedverlies kan hebben, en dat dat normaal is. Ik hoop dat het bij jou ook zo is, en dat je snel gerustgesteld ben en dat je kan genieten van je zwangerschap.
Hai Meis! Dat is zeker schikken he! Het kan echt 2 kanten op. Mijn VK zei tegen mij toen ik vloeide dat ze wel eens meemaakt at vrouwen behoorlijk vloeien en dat het dan toch goed gaat... Tis echt agfwachten.. vreselijk is dat maar de HA en VK kunnen eigenlijk niets doen. Tegen mij zei de VK, vertrouw op je lichaam maar dat vond ik toen zo moeilijk! Ik hoop dat alles goed gaat en dat het vloeien weer minder geworden is Liefs Jellie
he Marie dat is schrikken he. In de helft van de gevallen bij bloedverlies vroeg in de zwangerschap, blijft het gewoon goed gaan. Bedenk wel dat je rond deze tijd ook een innesteling kan hebben, wat ook bloedverlies geeft. Zolang het weinig blijft, is er geen reden tot paniek. sterkte ermee
ik zou ook even bellen marie.. dan ben je uit de zorgen.. het hoeft natuurlijk niets te betekenen. kan idd 2 kanten op. veel sterkte en bel okee.. laat je ons weten.. gr. peetje
Ze zeggen 50% kans dat het goed blijft gaan na wat bloedverlies. Bij mij ging het fout, hopelijk hoor jij bij die andere 50%, zijn we samen weer 100%: ik gun het je enorm.. sterkte!
lieve meiden, hartstikke bedankt voor jullie reacties. Dat vind ik erg lief! Gisteren heb ik de vraag hier ook gesteld aan de verloskundige op de site en die zegt dat het heel vaak voorkomt dat je wat bloed verliest tijdens de zwangerschap. Ook heb ik sinds gisteren helemaal geen roze/ rood verlies gead, dus dat geeft me weer moed. Een heel fijn weekend! Groetjes Marie
hey marie goed dat je geen verlies meer hebt gehad, bloedverlies is niet altijd negatief las ik, kan een bloedvatje zijn dat springt, ik duim verder voor je! groetjes flyke