HI! Wanneer waren jullie weer op je oude gewicht van voor de zwangerschap? En hoe hebben jullie dat gedaan? welk dieet? meer bewegen etc.... Liefs Joytje
Bij de eerste binnen een week Bij de tweede binnen 2 weken (hoewel 1 kilo bleef zitten maar kwam door bv) Ik heb er niks voor gedaan verder dus gewoon mazzel gehad!
Bij de eerste heb ik een 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Toen ik thuis kwam zei de kraamhulp ga eens op de weegschaal staan. Ik woog toen 5 kilo lichter als voor mijn zwangerschap. Bij de tweede was ik wel snel weer op gewicht maar had een dikker buikje, na een jaar kon ik mijn ouder broeken pas weer aan heb een jaar maat 38 ipv 36 gedragen. Nu is onze derde 17 maanden en ben weer helemaal op gewicht en buikje is verdwenen. Wat ik ervoor heb gedaan?? Helemaal niks....ik heb het geluk dat ik 3 kindjes heb waar ik regelmatig achteraan moet en een was waar je u tegen zegt maar mijn wasmachine op zolder. Dan gata het vanzelf
k ben nu 9 weken verder en moet helaas nog 9 kilo maar ik was ook bijna 30 kilo aangekomen. ik probeer niet meer te snoepen en hoop dat als ik straks weer moet werken de kilo's wat sneller gaan
ben pas 9 maand er na begonnen maar was binnen 1 maand de 10 kilo al kwijt,, nu 6 maand verder ben ik er 24 kwijt en nog 8 te gaan ( de 10 kg was mijn gewicht wat ik aangekomen was tijdens de zwangerschap, de rest van het overgewicht had ik al voor de zwangerschap ) Liefsz
Ik was totaal 18 kg aangekomen. Maar na 3 maanden me oude gewicht en lijf weer terug!!! Ik had ook niet verwacht dat dat zo snel zou gaan. En heb ook echt mazzel gehad ermee want heb er niks voor hoeven te doen
ik was bijn 30 aangekomen mede door heel veel vocht vast houden. Nu moet ik nog 5 kilo ( nog steeds) voor mijn ouder gewicht weer terug. Ben nu aan Sonja bakker begonnen sinds 1 week maar nog niks ervan af. Veel honger maarja, even doorzetten nog. En dan tja liefst 10 kilo ipv 5 We gaan gewoon even verder.
ik was 7,5 kilo aangekomen, na de bevalling 4 kilo eraf... daarna door snoepen ook zo weer eraan heb steeds 57,5 gewogen, en tijdens zwangerschap+na zwangerschap 65, ondertussen ben ik alweer 4 kilo aangekomen door een nieuwe zwangerschap, nog niet op oude gewicht geweest dus ben wel van plan na deze bevalling 1 keer per week te gaan sporten ofzo,
Voor de zwangerschap woog ik 63 eind van de zwangerschap 85 en 6 weken na de bevalling 61. Bij mij is het puur en alleen van de borstvoeding voor 2 kinderen gekomen. Ben o.a. ook gestopt omdat ik niet nog meer gewicht kwijt kan...
Zo, netjes hoor allemaal. Ik was voor de zwangerschap 75 kilo, aan het einde bijna 130 (vanwege hellp syndroom, vocht vasthouden) 2 weken na de bevalling was ik weer 79 kilo, maar daar zaten snel weer kilo's aan. Ik woog 2 weken geleden 89 kilo. Nu ben ik bezig met een normala eetpatroon te creeren. 3 tussendoortjes en 3 maaltijden. Geen honger maar de weekschaal gaf vanochtend 86 kilo aan, Dus het werkt. Op naar de 75 haha
Ik begon bij Milan op 49, woog aan 't eind 64 en na de kraamweek zat ik op 48 kilo. Ik had nog zo gehoopt ergens boven de 50 te blijven steken... Oja, ik geef borstvoeding, dat scheelt denk ik ook wel.
Voor mijn zwangerschap woog ik ca. 55 kg. Op het eind was dit ca. 85 kg!! Ben dus ruim 30 kg aangekomen! Helaas weeg ik 7,5 maand na mijn bevalling nog 75 kg, er is dus bijna niets afgegaan. Door gezond te eten en voldoende te bewegen hoop ik er toch zeker nog 10 kg af te krijgen daar ik dan een gezond gewicht heb behorende bij mijn lengte. Helaas door gezondheidsproblemen zal dit niet zo makkelijk gaan... Succes iedereen die nog wat kilo's kwijt moet!
Was maar 8,5 kilo aangekomen en was het binnen een week kwijt Heb zelfs nog een tijd minder gewogen dan voor mijn zwangerschap.
voor de 1e zwangerschap 68 kilo, eind van de zwangerschap 87 kilo. 3 weken na bevalling weer 68 kilo (binnen 1 week weer in oude kleding)en 3 maanden later 63 kilo. heb er niks speciaals voorgedaan het ging er vanzelf af. 2e zwangerschap begon ik met 63kilo. eindigde ik op 83 kilo. na 1 week weer 63 kilo en na 1 maand nog maar 60 wilde erg graag 68 wegen maar bleef maar afvallen ondanks heel veel eten. (continu eten). bleek me schildklie rniet goed te zijn. nu zit ik al een tijdje aan de medicijnen en blijf eindelijk op gewicht hangen waar ik tevrede mee ben. zit nu op 68 kilo wat ik mooi vind passen bij 180 lengte
9 maanden zwanger en 9 maand ontzwangeren zeggen ze dan wel dit geldt ook voor mijn gewicht precies 9 maand later weer op mijn oude gewicht ik moet nu nog 1tot 3 kilo (binnen 2 maand haha, moet lukken) weeg altijd (vanaf mijn 15) tussen de 65 en 68 kilo ben nu dus 69
Weet niet tot wanneer het begrip "jonge moeder" telt, maar oke, haha! Bij mijn eerste bevalling was ik net 2 weken 22 en bij de tweede bevalling was ik 23. De eerste zwangerschap ben ik ongeveer 9 kilo aangekomen en 2 dagen na de bevalling op de weegschaal geweest en toen waren er weer 8 kilo's vanaf. (Die ene kilo is er een tijd later afgegaan en erna nog eens 16 kilo). De tweede zwangerschap ben ik ongeveer 13 kilo aangekomen en 11 dagen na de bevalling op de weegschaal geweest en toen was er ruim 7 kilo weer vanaf. (De overige kilo's was de bedoeling om eraan te laten, maar zijn er inmiddels bijna allemaal ook alweer af). Beide keren dus eigenlijk behalve bevallen geen dingen gedaan om weer op mijn oude gewicht te komen. Wel beide keren gewoon borstvoeding gegeven.
Ik was 18 kilo aangekomen, de dag na de bevalling was er 10 kilo af en binnen een maand weer op het oude gewicht en nu zelfs nog lichter als dat, iets te licht zelfs