Ik begon met 79 kilo... Ik was ongeveer 17 kilo aangekomen aan het einde. Na de bevalling was ik 7 kilo kwijt en na 1 week 10... nog 7 te gaan. Ondertussen heb ik ongeveer hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap, maar heb ik wel een dikkere buik. Ik heb er een jaar over gedaan, ondanks wekelijk 2keer sporten etc. Toch te veel snoepjes.
12-15kg aangekomen en na een maand alles kwijt behalve 1 kg nog een halve maand later ook die ene laatste kilo kwijt mijn oude broeken kon ik opnieuw aan als ik thuiskwam van de kliniek geluk gehad ennnn postnatale kiné gevolgd (1uurtje per week) wat trainen bij een kiné (op bekkenbodemspieren en buikspieren) xxx
Ik was ongeveer 20 kilo aangekomen en nu 7,5 maand later moet ik nog een halve kilo. Moet wel zeggen dat ik er niets voor doe, het gaat allemaal vanzelf
hm, nou het gaat niet bij iedereen vanzelf, ik weeg na 6mnd nog steeds 7 kilo meer dn voorheen. maar heb ook geen borstvoeding oid kunnen geven.
Hier voor de zwangerschap 55,7, op het einde 62,6 (was de laatste 2 a 3 weken van de zwangerschap al 1 a 2kg kwijt!) 3 dagen na de bevalling voor het eerst gewogen en toen zat ik op 55,9. Gister gewogen en weeg nu nog maar 55kg Wat eigenlijk te weinig is! Maar komt door de bv denk ik, Maxim eet heel goed, en eet mama mee op heb ik de indruk
ik was 14 kilo aangekomen en moet er nu nog 4 af. maar ik pas wel mijn oude kleding alweer. gelukkig want die positiekleding ben ik nu wel klaar mee!
Ik ben 10 kilo bijgekomen, maar had er nog 3 aan zitten van de vorige.... dus 13 kilo Na Dani's bevaling stond ik nog op 76 kilo.... en sta nu na 7 maanden weer op mn oude gewicht van 70 kilo Hoe? Minder weten, veel drinken en sporten!