Wie is met volle maan bevallen? Is het nou echt zo dat er dan meer baby's geboren worden? Iedereen grapt er steeds over dat het morgen dan wel eens kan gaan gebeuren... maar ik ben bijna 39 weken dus ik ga er niet van uit. Maar wilde wel eens weten hoeveel van jullie met volle maan geboren zijn!
Ik ben morgen 39 weken en hoop dat het waar is wat ze zeggen over volle maan! De kleine mag van mij wel komen... Nou succes met de laatste loodjes!
Ik ben morgen precies 38 weken, maar ik zou het niet erg vinden als 'ie dan al komt! Kan echt niet wachten tot ik ons kleintje vast kan houden...
Mijn kleintje is nogal klein vorrige week 2600 dus ze mag nog wel een weekje blijven zitten, maar je weet het niet Ik ben het zwanger zijn niet zat maar wel het rust houden vanwege lichte zw vergiftiging.' Iedereen succes ii morgen
Ik ben 18 juni bevallen...volle maan dus...bij 40 w en 1 dag zwangerschap. Toeval of niet...maar het was enorm druk op de kraamafdeling. 10 bevallingen die dag.
hahaha, nou al iemand in de weeën? Hoe lijkt het.. Had net wel krampen maar of het wat is, misschien ook wel de darmen die even op tilt slaan! Nou dames succes en we horen morgen wel wie er bevallen is hihiihihii!
Ik ben vandaag al 8 dagen over tijd...en ben het w88 echt helemaal zat t Zou dus perfect zijn maar helaas heb ik nog geen last van enig gestommel in mijn buik maar wie weet...we hebben nog n paar uur
Ik wil ook, ik wil ook! Maar of het wat wordt vanavond? Al twee weken krampen enzo, maar nog geen teken van beeb!
Hier is er nog niks aan de hand geen kramp of wat dan ook. we zullen zien. Wat niet is kan nog komen. ( ik denk het haast niet).
Tja, was bij mij ook zo gisteravond, maar helaas................. Denk ik gewoon last van mijn darmen gehad. Zucht..... wachten gaat nu wel lang duren hoor! Elke nacht denk ik 'misschien is het vanavond zover' en sochtends word ik wakker van 'he, jammer, weer niks'. Hahhahaha, de laatste loodjes zijn zwaar!
hallo Dames, Ik weet niet of het aan de volle maan ligt. maar bijna een uur gelden is zijn me vliezen gebroken. nu is het wachten tot ik weeen heb.
Dank je wel. Ik heb nog steeds geen weeen. ik hou jullie op de hoogte. Ik hoop dat het voor jullie ook snel gebeurt.