Wie weet hoe snel na de eisprong je ovutest weer negatief wordt? Had, zeg maar de ene dag(dag daarvoor ook) heel positieve ovu test en volgens mij mijn eisprong rond 18.00 die zelfde dag Dag erna lagere temp s'ochtends, dus dat klopt niet, rond 11.00 was ovutest nog positief en rond 14.00 was ie weer negatief. Gelukkig was vanochtend de temp wel hoger. Volgens de temp kan het dus niet die avond geweest zijn maar volgens ovu testen en de pijn in mijn buik wel. Wieweet hoe ik dit moet zien??? Heb 1 x eerder die testen gedaan maar toen had ik de dag na de ovu ook nog de hele dag positieve testen en op de dag van de ovu wel de laagste temp dus niet de dag erna. Was wel eind zomer toen....
Meid als je de dag erna nog een posi ovutest had was je ei dus nog niet gesprongen, maar een dag later. Qua temp kopt dat ook wel overeen, dan heb jij de dag van je dip de eisprong. let maar op wat FF gaat doen . de dag van de lage temp gata je ei worden dan .
Je kunt ook buikpijn hebben de dag voor je eisprong. En de temperatuur wacht soms een dagje langer met stijgen als je ei pas laat is geweest. Dus het kan alle kanten op.
Ik heb ook een vraagje! Ik had eegister een posi ovu test dacht ik.. maar die was gister veeel donkerder.. dus gister was hij ook posi.. dus dacht vandaag mijn eiesprong? maar als je vandaag nog sex hebt heeft dat nog zin?? eergister wel gedaan maar gister niet meneer lag te slapen.......
Vind dit wel grappig om te horen want ik had eigenlijk het zelfde probleem. De avond van de 1e positieve test is het dus niets geworden en de 2e en dus laatste avond met posi test wel. Ik dacht dus dat mijn eisprong die middag omstreeks 17.00 is geweest en heb dus sex gehad na de eisprong ( maar gezien mijn lage temp, bestaat er nog een mogelijkheid dat ie toch later is geweest maar ik denk toch van niet omdat de dag na de eisprong om 14.00 alle testen negatief waren. Ik kan je dus nog niet vertellen of het gelukt is (na de eisprong) maar misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden hoe het afgelopen is. Volgens alle info die ik heb gekregen moet het tot ongv 24 uur na de eisprong wel mogelijk zijn dus duimen maar.......
Nog ff wat extra info: heb reeds 2 gezonde jongens die "gemaakt" zijn op de zelfde dag als dat jij het ook hebt gedaan en ben de laatste keer zwanger geraakt van sex 3 dg voor de ovu dus de volgens mij heb je alle kansen! In dit geval geldt voor mij dat ik het enkele uren na de ovu en 5 dg ervoor heb gedaan dus mijn kansen zijn iets kleiner denk ik
oo dat is wel goed nieuws!! Ik hoop dat het... Vandaag voor dezekerheid nog een keer haha! En dan maar heeeel hard duuimen voor elkaar! Ik hou je op de hoogte!
@ Leeuw ik zou zeker nog klussen, je eitje springt niet op de dag van de positieve ovutest. maar de dag erna of zelfs twee dagen erna. zou nog even lekker doorklussen @ Peps de pijn dat je voelt van je ei is dat het op knappen staat. de moment om te klussen zeggen de gyn's. als de pijn weg is is ook je eitje gesprongen. veel succes iedereen
Nou dat moet dan goed getimed zijn want dat was precies het moment. Oei wat is het allemaal spannend!!! Hoe moet ik dat dan eigenlijk zien want ik had de ochtend na de vermeende eisprong nog een knalpositieve ovutest om 11.00 en om 14.00 was de streep zo goed als weg en de lachende cb smiley ook! Dat zou dus betekenen dat de ovutest ook na je eisprong nog posi is, toch?? Ik had dat namelijk de vorige keer ook en toen duurde het nog een hele dag!