Hey hey, ik heb net (na 3 uurtjes niet drinken en niet plassen) een clearbluetest gedaan die het aantal weken ook aangeeft. Nu vraag ik me dus af hoe serieus ik de uitslag van die testen moet nemen. Hij zegt namelijk 3+ wat dus zou betekenen dat ik meer dan 5 weken zwanger zou zijn. Dat zou overeenkomen met het eerste kruisje wat ik bij ff kreeg maar omdat ff het kruisje verzette van dag 17 naar dag 23 , mn temp idd in verhouding tot de vorige keer niet echt omhoog ging en ik als ik uitging van die datum op NOD 's avonds negatief teste ben ik uitgegaan van de tweede datum die FF aangaf. 4 dagen voor NOD (wat ik nu dus als nod zie) teste ik wel behoorlijk positief en nu dus deze test, dat brengt me toch weer aan het twijfelen. Wat zijn jullie ervaringen wat betreft het kloppen van deze testen? Dit is een foto van de test van net: Bekijk bijlage 47914 en voor degene die willen kijken, dit is de link naar mn templijstje van FF: 2aa21b Ovulation Charts Kreeg van iemand hier toen de tip om de uitschieters naar boven en naar beneden een weg te halen en als ik alleen de 13e verwijder zet FF mn eisprong weer p dag 17... Liefs mij
Bij mij klopte die precies qua termijn, maar kan me voorstellen dat het best en paar dagen kan verschillen hoor... Gefeliciteerd in ieder geval
ik zou niet je grafiek aanpassen als je iedere keer netjes op dezelfde tijd hebt getempt. FF weet wel raad met het plaatsen van je ei. Maar het gebeurd wel eens dat ie hem verplaatst als je zwanger bent. Denk alleen dat je echt je ei op dag 23 hebt gehad als ik je grafiek zo zie. Voor de clear blue hoef je niet 3 uur plas op te houden en niet te drinken van tevoren. Maar de een maakt nou eenmaal wat sneller hcg aan als de ander. Waarschijnlijk heb je een vroege innesteling gehad ofzo. Ik zou er niet veel waarde aan hechten dat ie +3 zegt. Maar je zult het zien met de termijnecho!!. Van harte gefeliciteerd
de 1 maakt veel en sneller hcg aan.. ik kan altijd 4dagen voor \nod testen... zo niet ben ik ook niet zwanger!!! de ander test pas na nod.. dus... en 3+ zou meer dan 5 weken zijn.. je bent 4 half dus ....
Het is een INDICATIE ! (indicator ), dus ik zal er niet vanuit gaan dat hij altijd klopt! Als jij vanaf het begin al snel veel hcg aanmaakt, dan zal de "streep" heel donker zijn en zal het lezertje in de test denken dat je verder bent! Hij leest namelijk de duidelijkheid van het streepje af! Hoe duidelijker het streepje, hoe meer weken hij aangeeft! Niet vanuit gaan dus ... behalve het woordje zwanger